Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:00:16 GMT

شهید صیاد شیرازی سال‌ها در دفاع مقدس رشادت به خرج داد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۹۸۲۴

شهید صیاد شیرازی سال‌ها در دفاع مقدس رشادت به خرج داد

به گزارش ایرنا، حجت اسلام جعفر طزری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خیرآباد ورامین گفت: در حمله یک فرد با افکار تکفیری به سه روحانی در حرم امام رضا(ع) دو تن از طلاب که از اعضای گروه‌های جهادی بوده و در مناطق حاشیه شهر خدمت می‌کردند به شهادت رسیدند.

وی افزود: هر چند که شهادت در این مسیر آرزوی هر تلاشگر مخلص است ولی باید بدانیم دشمنان نظام بدنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان بوده و هستند و نباید اجازه داد که با ارتکاب به این جنایات، به هدف اصلی خود که اختلاف بین شیعه و سنی است دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خیرآباد ورامین گفت:دشمنان نظام و اسلام همواره به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان بوده و هستند و نباید اجازه داد با دست زدن به جنایت‌های نظیر حادثه مشهد، به هدف اصلی خود که اختلاف بین شیعه و سنی هست برسند.

وی اظهار داشت: رژیم  اشغالگر قدس سال گذشته اعلام کرد که با عملیات هزار ضربه چاقو می‌خواهد جمهوری اسلامی ایران را از پا در آورد ولی امروز خود گرفتار همین عملیات توسط رزمندگان فلسطینی شده است، امروز عملیات استشهادی در قلب  تل‌آویو و به هلاکت رسیدن تعدادی و زخمی شدن تعدادی دیگر آن‌هم در شرایط نظامی، خواب را بر سران این رژیم حرام کرده است.

امام جمعه خیرآباد تأکید کرد: تمام رویدادهایی که در اسرائیل اتفاق می افتد، خبر از نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و تحقق وعده رهبر معظم اقنلاب در نابودی اسرائیل غاصب می‌دهد.

وی افزود: بعد از ۷ سال و در آغاز هشتمین سال حمله آل‌سعود و ائتلاف عبری، عربی و غربی علیه مردم محاصره شده یمن، آل سعود برای دومین بار تن به پذیرش آتش بس طولانی مدت داد هر چند که این بار هم نقض آتش بس خواهد کرد اما همین پذیرفتن آتش بس و تن دادن به شروط انصار الله نشان بارز شکست آل سعودت است.

امام جمعه خیرآباد گفت: انصار الله و مردم یمن هرچند در این ۸ سال سختی های بسیاری کشیدند اما امروز نتیجه آن مقاومت را خواهند دید و وعده خدا در پیروزی حق علیه باطل محقق می‌شود.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران شیعه حرم امام رضا یمن شهید آوینی ورامین علی صیاد شیرازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران شیعه حرم امام رضا جمهوری اسلامی ایران شیعه حرم امام رضا یمن شهید آوینی ورامین علی صیاد شیرازی جمعه خیرآباد اختلاف بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد