Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@04:14:50 GMT

درآمد هنگفت سرالکس فرگوسن در ۸۰ سالگی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۹۸۳۶

درآمد هنگفت سرالکس فرگوسن در ۸۰ سالگی

آفتاب‌‌نیوز :

فرگوسن در سال ۲۰۱۳ پس از کسب ۱۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر و دو جام لیگ قهرمانان اروپا اعلام بازنشستگی کرد. به گزارش سان، فرگوسن ۹ سال پس از گذراندن دوران ۲۶ ساله خود در اولدترافورد سالانه دو میلیون پوند به عنوان سفیر منچستریونایتد درآمد دارد. این نشریه بریتانیایی هم‌چنین گزارش داد که مجموع درآمد او حدود ۲۳۵ هزار پوند در هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین آمار شرکت تبلیغاتی ورزشی ACF، فرگوسن سال گذشته ۱۲.۲ میلیون پوند درآمد داشت و دارایی‌های او از ۱۷.۵ میلیون پوند به ۲۶ میلیون پوند در سال ۲۰۲۱ افزایش یافت.

به گزارش سان، پس از بازنشستگی فرگوسن، هیچ مربی نتوانست استاندارد‌هایی را که او در منچستریونایتد تعیین کرده بود، برآورده کند. به گفته وین رونی، مهاجم پیشین شیاطین سرخ، نقش فرگوسن در باشگاه یونایتد بسیار حائز اهمیت است و هر مربی جدیدی که هدایت تیم را برعهده می‌گیرد، تحت فشار قرار می‌دهد.

رونی به برنامه فوتبال دوشنبه شب اسکای اسپورت گفت: وقتی سر الکس بازنشسته شد، فکر می‌کنم همه می‌دانستند که کار بسیار دشواری خواهد بود. دیوید مویس وارد شد و نتیجه‌ای حاصل نشد و از آن زمان لوییس فن خال، ژوزه مورینیو، اوله گونار سولسایشر و رانگنیک اضافه شدند. ما مربی‌های خوبی داشتیم، اما منچستریونایتد باشگاهی متفاوت از بسیاری از باشگاه‌ها در سراسر جهان است. به مربی الان نیاز داریم که جایگاه یونایتد را بداند و بتواند این تیم را بار دیگر در زمره بهترین‌ها قرار دهد. اگر مدام هر دو سال یک بار مدیر را عوض کنید، این اتفاق نخواهد افتاد. فرگوسن مانند پدرخوانده باشگاه بود؛ نه فقط برای بازیکنان، بلکه کارکنان و آکادمی. او در بالای همه چیز بود. زمانی که شما چنین فردی را از دست می‌دهید، شخص دیگری وارد می‌شود و این یک تغییر بزرگ است. فرگوسن در ۲۶ سال حضور در منچستریونایتد، سیستم استعدادیابی را متحول کرد و آکادمی قدرتمند منچستریونایتد را پر و بال داد. اقدامات فرگوسن در آن سال‌ها خارج از مستطیل سبز بود و می‌خواست باشگاه هویت بزرگ در زمین بلکه در بیرون از آن داشته باشد.

منچستریونایتد بیش از یک میلیارد پوند از زمان رفتن فرگوسن خرج بازیکن کرده است و هیچ تغییری در وضعیت این تیم رخ ندارد و سقوط تیم همچنان ادامه دارد.

فرگوسن بعد از ۲۶ سال در نهایت در سال ۲۰۱۳ از منچستریونایتد جدا و با دنیای مربیگری نیز خداحافظی کرد. از آن زمان تاکنون، ۵ مربی جانشین او شده‌اند. ابتدا دیوید مویس اسکاتلندی، هموطن فرگوسن که حضورش در این تیم به یک سال نکشید، سپس لوییس فان خال و در ادامه ژوزه مورینیو هدایت این تیم را بر عهده گرفتند. نوبت به اوله گنار سولسشایر و رالف رانگنیک نیز رسید، ولی این تیم نتوانسته است به دوران خوب قبل بازگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سرالکس فرگوسن منچستریونایتد میلیون پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو چهارشنبه شب در دیدار النصر و الخلیج در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، دو گل به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه 3-1 پیروز شود و به فینال صعود کند.

به گزارش ورزش سه، درخشش رونالدو در این مسابقه مورد توجه رسانه‌های مختلفی قرار گرفت. روزنامه «دیلی میل» با اشاره به اینکه رونالدو پس از اعلام پنالتی به سود النصر اجازه داد سادیو مانه پشت این ضربه بایستند، درباره نجابت و از خودگذشتگی رونالدو در این نوشت: رونالدو نشان داد که آنطور که برخی فکر می‌کنند، فقط به فکر خودش نیست.

این روزنامه تاکید کرد که رونالدو با وجود اینکه در جام جهانی بهترین پنالتی‌زن بود، در یک حرکت شگفت‌انگیز این فرصت را به هم‌تیمی سنگالی خود واگذار کرد.

وب‌سایت «اسپورت بایبل» نیز در گزارشی با اشاره به گل او رونالدو ابراز حیرت کرد و نوشت: رونالدو با پای چپش یک ضربه شگفت‌انگیز می‌زند. او هنوز هم توانایی این را دارد.

این گل همچنین مورد تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و یکی از آنها نوشت: چه پایانی، همیشه سطحی! آیا او تا هفتاد سالگی به این کار ادامه خواهد داد؟

یکی کاربر دیگه عنوان کرد: 99 درصد مهاجمان نمی‌توانند این حرکت را تقلید کنند و او هنوز هم دیوانه‌کننده است‌. یک پایان رویایی.

روزنامه «تاک اسپورت» نیز نوشت: بازیکنی که پنج‌بار توپ طلا را برد، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. او با وجود اینکه به دروازه نگاه نمی‌کرد، توپ را به طرز درخشانی وارد دروازه کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902146

دیگر خبرها

  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!
  • جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • محتویات کیف مرتضی مطهری هنگام شهادت؛ از چک برگشتی تا پوند انگلیس +تصویر
  • یک عامل مهم ابتلا به یائسگی زودرس
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • قصه درخشان کاپیتان تیم ملی 18 ساله شد
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال