Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران گرامی، از هرگونه تظاهر به روزه خواری در ملاء عام، پوشش نامتعارف و کشف حجاب در واحد‌های صنفی و اماکن عمومی خودداری شود.
وی افزود: در صورت صدور مجوز ویژه فعالیت برای مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی، پایانه‌های مسافربری، ایستگاه‌های راه آهن و بیمارستان‌ها می‌توانند به منظور ارائه خدمات به مسافرین و افرادی که دارای عذر شرعی می‌باشند، با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی، ضمن استتار مکان به گونه‌ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم خاطر نشان کرد: فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز می‌باشد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفین برخورد خواهد شد.
وی یادآور شد: بدیهی است مسئولیت عدم رعایت موارد یاد شده متوجه مسئولین و متولیان اماکن مربوطه می‌باشد.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم با آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنان گرامی ضمن تأکید بر رعایت شئون اسلامی (پرهیز از کشف حجاب، عدم استفاده از پوشش نامتعارف، عدم اختلاط نامتعارف زن و مرد و ...) در کلیه واحد‌های صنفی و اماکن عمومی از همه شهروندان گرامی خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرائم، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و یا نزدیکترین مرکز انتظامی به مأموران انتظامی اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان نیروی انتظامی قم پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است