Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@09:18:08 GMT

آغاز خرید حمایتی مرغ/ تولید کنندگان نگران نباشند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۰۰۰۲

آغاز خرید حمایتی مرغ/ تولید کنندگان نگران نباشند

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه خرید حمایتی مرغ از سه روز گذشته در استان‌های تولیدکننده عمده آغاز شده است، گفت: تولیدکنندگان نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا/ «محسن سلامی» درباره اخباری مبنی بر اینکه مرغ روی دست تولیدکنندگان باقیمانده است، افزود: از یک ماه گذشته تاکنون تولید مرغ رو به افزایش بوده بنابراین از زمانی که مشکل مازاد مرغ در کشور مطرح شد، شرکت پشتیبانی امور دام کشور از سه روز گذشته عملیات خرید را در چهار استان پرتولید مانند گلستان، گیلان، مازندران و ایلام آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور تصریح کرد: اکنون نیز بخشنامه خرید حمایتی مرغ مازاد از تولیدکنندگان سراسر کشور به ادارات جهاد کشاورزی و ادارات پشتیبانی امور دام استان ها ابلاغ شده است بنابراین تولیدکنندگان هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

وی اظهارداشت: مرغ مازاد به هر میزان که باشد، شرکت پشتیبانی امور دام کشور این محصول را به قیمت مصوب از تولیدکنندگان خریداری می کند بنابراین هر تولیدکننده ای که تصور می کند نمی تواند مرغ تولیدی خود را در بازار به فروش برساند با مراجعه به اداره کل پشتیبانی استان خود و طبق روال سنوات گذشته با نرخ های مصوب خریداری خواهد شد.

سلامی با تاکید براینکه هیچ محدودیتی برای تحویل گیری و خرید مرغ مازاد تولید داخل نداریم گفت: نرخ مصوب برای هر کیلوگرم مرغ ۳۰ هزارتومان و برای نژاد آرین ۳۳ هزار و ۳۶۰ تومان تعیین شده است و تولیدکنندگان می توانند با این نرخ ها تولیدات خود را تحویل ادارات کل پشتیبانی استان بدهند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه وضعیت ذخایر گوشت مرغ کشور تکمیل است گفت: وقتی مرغ داخلی با مازاد تولید روبروست به این معناست که ذخایر ما اشباع است و مشکلی در خصوص ذخایر محصولات پروتئینی در شرکت پشتیبانی امور دام نداریم.

به گفته وی، از ابتدای اسفندماه سال ۱۴۰۰ تاکنون نیز برای تنظیم بازار گوشت مرغ، بیش از ۵۰ هزارتن مرغ منجمد به بازار سراسر کشور با قیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزارتومان عرضه شده است.

/انتهای پیام

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شرکت پشتیبانی امور دام کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران