Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعة المصطفی العالمیه با صدور بیانیه‌ای، سوءقصد به تعدادی از طلاب و روحانیون در حرم مطهر امام رضا(ع) را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنينَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ

در روزهای اخیر و همزمان با ماه ضیافت الهی، خبر سوءقصد به تعدادی از طلاب و روحانیون و شهادت دو نفر از این عزیزان در حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیهما السلام، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک دشمنان و معاندان نظام مقدس اسلامی با این اقدامات جنایتکارانه، به دنبال ایجاد تفرقه بین آحاد امت اسلامی و بهره‌برداری از این اقدامات در راستای تضعیف امت اسلامی هستند.

گفتمان انقلاب اسلامی ایران که برخاسته از اسلام ناب و روح حاکم بر حوزه های علمیه است، همواره بر تقویت روابط برادرانه بین همه ایرانیان و بویژه پیروان مذاهب مختلف اسلامی تاکید داشته و سد محکمی در برابر هرگونه تلاش برای برهم زدن وحدت میان امت اسلامی است.

بدخواهان نظام مقدس اسلامی باید بدانند که با این اقدامات جنایتکارانه، آن هم در ماه مبارک رمضان، هرگز نخواهند توانست به اهداف شوم و پلید خود دست یافته و هراسی در دل امت سلحشور و روحانیت انقلابی بیفکنند. 

جامعةالمصطفی العالمیه ضمن عرض تسلیت به جامعه غیور روحانیت و خانواده داغدار شهید این حادثه و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان، توطئه و دسیسه های دشمنان جهان اسلام و انقلاب اسلامی برای ایجاد و دامن زدن به اختلافات مذهبی و قومیتی را به شدت محکوم نموده و پیگیری و برخورد سریع و قاطع مسئولان قضایی و امنیتی کشور با عاملان این جنایت را مطالبه می نماید.

بی شک هوشیاری و بصیرت عموم مسلمانان، نقشه‌های قدرت های استکباری و عوامل تکفیری آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جامعه المصطفی العالمیه حرم رضوی تفرقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: موضوع استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره یکی از مهمترین اولویت‌های ما است که می‌تواند در جهت حل مشکلات جوانان تاثیر گذار باشد.

ستوده نژاد افزود: تلاش‌ها و اقدامات شما در کم کردن اسیب‌های جامعه بسیار ارزشمند است، اما شاید هیچ گاه به دید مردم نیاید، اما قطعا در اینده نزدیک تاثیر خود را خواهد گذاشت لذا همه وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده داریم، چون آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ مرکز مشاوره در تبریز فعالیت دارند و در شهرستان‌ها هم این مراکز فعال هستند.

همچنین مسئولان مراکز مشاوره استان هم مشکلات خود را بیان داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی