Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@12:27:21 GMT

خودزنی‌هایی که پرسپولیس را از قهرمانی دور کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۰۳۰۶

خودزنی‌هایی که پرسپولیس را از قهرمانی دور کرد

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل هوادار نیز ضعف‌های زیادی داشت و امتیاز از دست داد تا کارش برای تکرار قهرمانی‌های متوالی در لیگ برتر بسیار دشوار شود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هوادار تهران رفت که مقابل این تیم تازه لیگ برتری مانند بازی رفت باز هم امتیاز از دست داد تا بیش از پیش از قهرمانی در لیگ برتر دور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان این فصل در مقابل تیم‌هایی که روی امتیازات آن حساب ویژه‌ای باز کرده بودند، (مانند هوادار و پدیده) در مجموع ۶ امتیاز از دست داده تا در حال حاضر این اختلاف امتیاز با صدر جدول و استقلال شکل بگیرد.

این در حالی است که سرخپوشان مانند بازی‌های قبل نتوانستند در طول بازی شکل یک مدعی را داشته باشند و به همین خاطر ۲ امتیاز حیاتی دیگر را از دست دادند.

پرسپولیس این فصل را در شرایطی آغاز کرد که از ابتدا در امتیاز گیری روند سیسنوسی داشت. این تیم هیچگاه در طول این فصل روند با ثباتی را پیش نگرفته است.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که موجب شد این تیم بر خلاف فصول قبل نتواند در امتیاز گیری موفق عمل کند، بی‌ثبات بودن این تیم در خطوط مختلف است.

سرخپوشان امسال در خط دفاع ترکیب‌های مختلف خط دفاعی را امتحان کردند و هیچ گاه ثبات نداشتند. از طرفی درون دروازه نیز امسال تیم سه دروازه مختلف را به کار گرفته که این موضوع نیز در روند تیم تاثیر گذار است.

به غیر از خط دروازه و دفاع در خط میانی و بخش هجومی نیز این ثبات وجود نداشته است. حتی حامد پاکدل که در سه مسابقه متوالی هم گلزنی کرده بود نتوانسته بود سرمربی تیم را مجاب کند که در ترکیب بماند.

غیر از این نیز این ناکامی‌ها به سبک بازی تیم هم باز می‌گردد. یحیی گل‌محمدی بر خلاف فصول قبل روی حرکت از جناحین تاکید زیادی دارد. پرسپولیس در این فصل با سیستم‌های سه و چهار دفاعه بازی کرد که در هر روش، بازیکنان کناری تیم نقش ویژه‌ای در خلق موقعیت داشتند اما نبود یک مهاجم تمام کننده که روی هوا مسلط عمل کند، باعث شده تا این سبک جواب ندهد.

موضوع دیگری که موجب شده تا سرخپوشان روند نزولی در پیش داشته باشند، مساله روحی و روانی است. سرخپوشان در برخی صحنه‌ها  در مسابقات تمرکزشان را از دست می‌دهند و همین موضوع موجب شد تا بازیکنان در زدن ضربات آخر آمادگی لازم را نداشته باشند. این همان مساله‌ای است که بیش از مسائل فنی سرخپوشان باید در  رفع آن تلاش کنند.

به عقیده برخی کارشناسان، تصمیمات سرمربی پرسپولیس هم در چند دیدار موجب شد تا تیم نتواند به نتایج دلخواه برسد و به نوعی تفکرات یحیی برای رقبا شناخته شده است.

خریدهای جدید سرخپوشان هم نتوانستند موفق باشند تا مجموعه این اتفاقات پرسپولیس را از قهرمانی دور کند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت پرسپولیس فوتبال لیگ برتر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد

سرمربی سیتی تاکید کرد لیورپول با وجود دو شکست در ۳ بازی اخیرش از کورس قهرمانی خارج نشده است.

به گزارش ایسنا،  منچسترسیتی یک پیروزی بزرگ دیگر را در راه کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر به دست آورد و توانست ۴ بر صفر برایتون را شکست دهد.  

دو گل فودن در نیمه اول و گل های کوین دی بروینه و خولیان آلوارس باعث شد تا سیتی روند شکست ناپذیری خود در لیگ را به ۱۸ بازی افزایش دهد و فاصله را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش دهد(با یک بازی کمتر).

دی بروینه به اسکای اسپورت گفت: بدیهی است که هر بازی فشار زیادی دارد اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که سعی کنیم در دیدارهای باقی مانده مانند امروز عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر هر پنج بازی را ببریم، سیتی دوباره قهرمان است. هیچ تیمی تا به حال چهار عنوان قهرمانی پیاپی را در تاریخ فوتبال انگلیس کسب نکرده است.

سیتی پنج بازی باقی مانده دارد- یک بازی بیشتر از آرسنال - و باید در دیدارهای خارج از خانه برابر ناتینگهام فارست، فولام و تاتنهام قرار گیرد و همچنین  مقابل ولورهمپتون و وستهم نیز در خانه دیدار دارد.  

تیم پپ گواردیولا بدون ارلینگ هالند مصدوم توانست در این دیدار این برد پرگل را به دست بیاورد.

پپ گواردیولا نیز بعد از این دیدار گفت: برایتون در این فصل بازیکنان زیادی را از دست داده است ولی با این حال این یک نتیجه خوب برای ما است. چهار گل زدیم و دروازه خودمان را نیز بسته نگه داشتیم. این مهمترین چیز است. پنج بازی باقی مانده است، می دانیم که بازیها خیلی فشرده پیش می‌روند. ما باید تک تک آن بازی ها را ببریم. با بردن هر بازی ما به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم.

سرمربی منچسترسیتی معتقد است که لیورپول با وجود دو شکست در سه بازی اخیر، از رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر خارج نیست. او در پایان صحبت هایش افزود: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای آرسنال و ما نیز بیفتد. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. سیتیزن ها با وجود یک بازی کمتر از آرسنال تنها یک امتیاز عقب هستند. لیورپول نیز ۷۴ امتیاز دارد و در رده سوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی