Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد غلام نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مدت ۲۴ ساعت گذشته درکهگیلویه وبویراحمد فوت ناشی از کرونا وجود نداشته است.

وی افزود: شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمدهمچنان هزار و ۱۲۳ نفراست.

 غلام نژاد تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در استان ۹۵ هزار ۹۳۲ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به آزمایش‌های انجام شده دراستان طی ۲۴ ساعت گذشته، تصریح کرد: از ۱۵۱ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر ورپید تست است حدود ۳۲ درصد موارد مثبت بودند.

غلام نژاد استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان‌های عمومی، تهویه مناسب و حضور نیافتن در تجمعات برای پیشگیری از شیوع کرونا را ضروری دانست.

وی گفت: لازم است نوبت‌های سوم و یاد آور واکسن کرونا حتما تزریق شود تا در صورت گرفتاری به کووید ۱۹ شاهد اوج گیری بیماری و مرگ و میر شهروندان نباشیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد