Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رهبران جنبش حماس فلسطین، عملیات شهادت طلبانه در تل‌آویو که منجر به کشته و زخمی شدن ۱۶ صهیونیست شد، اقدام طبیعی و پاسخ انقلابی به اشغالگران دانست و گفت که مقاومت آرمان فلسطین را ترک نخواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین اللمل خبرگزاری تسنیم، «سهیل الهندی»، از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت‌وگوی ویژه با خبرگزاری تسنیم گفت که «عملیات قهرمانانه در قلب پایتخت رژیم غاصب، پیامی از جانب مجاهدین و انقلابیون و حاوی عزم و نشاط فلسطینی‌ها مبنی بر این است که به اذن خداوند سبحان به سمت پیروزی و آزادسازی قدم بر می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او امروز جمعه تأکید کرد که این عملیات در سایه مباح شمردن حرمت خون و خاک و مقدسات اسلامی فلسطین از سوی دشمن، یک اقدام طبیعی و پاسخی انقلابی به غاصبان صهیونیست در مرکز این رژیم به شمار می‌رود.

دکتر سهیل الهندی افزود: «ما به عنوان ملت فلسطین در جهت ریشه‌کن کردن  دشمن و بیرون راندن آن از سرزمین خود به هر قیمتی پیش می رویم، از این رو مقاومت امروز در فضای فلسطین در حال رشد است و این پیام آتشین و انقلابی را به دشمن مخابره می‌کند که قطعا ما شما را از خاکمان بیرون کرده و اقدامات و تجاوزات دشمن در کرانه باختری، قدس اشغالی، غزه و هر نقطه‌ای در خاک فلسطین با پاسخ طبیعی مواجه خواهد شد.»

او تأکید کرد که مقاومت فلسطین انتقام این خونریزی‌ها و تعرض به مقدسات و کسانی را که خانه هایشان ویران شده و کسانی که عزت و آبروی آن‌ها مورد تعرض قرار گرفته است، می‌گیرد.

الهندی سپس افزود که روزهای پیش‌ِ رو برای رژیم اشغالگر دردسرآمیز خواهد بود و تا زمانی که این خاک در اشغال بوده و مادامی که به مقدسات تعرض شود، نابودی و ویرانی در انتظار اشغالگران است.

او با اشاره به نزدیک بودن سالروز جنگ 11 روزه غزه موسوم به «معرکة سیف القدس» (نبرد شمشیر قدس) گفت که نمی‌توان کرانه باختری را از غزه و قدس و سرزمین‌های اشغالی 1948 و حتی از خارج فلسطین جدا کرد  و چشم‌پوشی از ذره‌ای از خاک فلسطین تحت هیچ شرایطی ممکن نیست.

این رهبر حماس تشریح کرد که «پیام جنگ "شمشیر قدس" که در 28 ماه رمضان سال گذشته رخ داد، بسیار روشن است؛ مبنی بر اینکه مقاومت فلسطین و جنبش حماس هرگز هموطنان خود در کرانه باختری و قدس و اراضی 1948 را تنها نخواهند گذاشت و لقمه‌ای گلوگیر برای دشمن خواهند بود.»

او در خاتمه سخنان خود به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت ادامه تجاوزاتش علیه فلسطینی‌ها «تیزی شمشیر» و آتش سلاح در میان خواهد بود و مقاومت با تمام قدرت و توان با دشمن مبارزه خواهد کرد.

پدر مجری عملیات تل‌آویو: به فرزندم افتخار می‌کنم/ عملیات شهادت‌طلبانه شدت خواهد گرفتعملیات در عمق تل‌آویو؛ شکست حلقه امنیتی اسرائیل و وحشت سراسری در سرزمین اشغالیعملیات در مرکز تل‌آویو/ هلاکت 2 صهیونیست و زخمی‌شدن 15 نفریکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین: مقاومت حلقه وصل ماست؛ اردوگاه  جنین الگوی همه نسل‌ها، مجاهدان و مبارزان است/ اختصاصی انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فلسطین حماس فلسطین حماس تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی

به گزارش قدس آنلاین، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای مقابله با دشمن صهیونیستی و حمایت از مردم غزه و پاسخ به جنایات اشغالگران صهیونیست علیه غیرنظامیان فلسطینی به ویژه زنان و کودکان، بامداد پنجشنبه حمله پهپادی به یک هدف مهم در بندر ایلات در فلسطین اشغالی انجام داده است.

مقاومت اسلامی عراق پیش تر نیز اعلام کرده بود که هدف مهمی را در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه هدف حمله پهپادی قرار داده است.

براساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیروهای مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در ۲۰۰ روزه گذشته که از طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

گفتنی است؛ گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • درخواست حماس برای فشار بر تل آویو جهت تعیین تکلیف اسرای غزه
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی