Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت فلاح‌پوری با اشاره به فعالیت‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرم‌آباد گفت: با توجه به اهمیت ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی به‌خصوص راه‌های اصلی در ایام نوروز و بنا به برنامه‌ریزی صورت گرفته در ستاد نوروزی اداره‌کل راهداری لرستان، با همکاری اداره ایمنی راه و حریم تعداد ۱۵۰ عدد عدد تابلو و علائم ایمنی در محورهای شهرستان خرم‌آباد نصب و به‌روزرسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خط کشی محورهای اصلی و فرعی شهرستان به طول ۱۰۰ کیلومتر، پاکسازی مداوم ورودی‌ها، پاکسازی محورهای اصلی، فرعی و گردشگری از نخاله‌های ساختمانی با همکاری شهرداری و دهیاری‌ها و شستشوی علائم جاده‌ای به‌صورت مستمر بخش دیگری از عملکرد شهرستان خرم‌آباد در طرح نوروزی بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرم‌آباد در خصوص بهسازی و مرمت راه‌های اصلی و گردشگری اظهار داشت: لکه‌گیری آسفالت محورهای اصلی و گردشگری به میزان ۱۲۵ تن در محورهای بیشه، نوژیان، سپیددشت و مجموعه گردشگری بام خرم آباد و تیغه‌زنی تمام راه‌های روستایی خاکی و شوسه به طول ۱۲۰ کیلومتر انجام شده است.

فلاح‌پوری، حضور مستمر گشت‌های راهداری در طول راه‌های اصلی، فرعی و گردشگری، نصب تعداد ۳۰ عدد بنر ایمنی در طول راه‌های اصلی، آماده‌سازی راهدارخانه‌های شهرستان و اسکان میهمانان نوروزی، روکش آسفالت محورهای اصلی و فرعی به طول سه کیلومتر و ساماندهی ورودی شهرستان از سمت محور خرم‌آباد_ بروجرد را از دیگر اقدامات شاخص راهداری خرم‌آباد در طرح نوروزی عنوان کرد.

وی گفت: همچنین بازدید و نظارت مستمر بر عملکرد شرکت‌های مسافربری و مجتمع‌های خدماتی رفاهی سطح شهرستان در طول این طرح صورت گرفته است.

کد خبر 5462261

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خرم آباد آسفالت جاذبه گردشگری آبشار بیشه بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا ماه رمضان 1401 مشهد خراسان رضوی ماه مبارك رمضان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرد و غبار سفر استانی سانحه تصادف محورهای اصلی راه های اصلی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای لرستانی‌ها؛ مجوز سد معشوره صادر می‌شود‌

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اعلام اینکه مهم‌ترین مانع برای اجرای سد معشوره کسب مجوز ماده ۲۳ است، گفت: این مجوز نیز به‌زودی دریافت و روند جذب اعتبارات این پروژه آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محسن منصوری، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: 7500 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی این سفر هزینه‌ شده‌است.

او اضافه کرد: بخش مهمی از مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان نهایی شده‌است و یا با درصد پیشرفت فیزیکی بالا در دست تکمیل است.

تهاتر نفت برای اتمام عملیات راه‌آهن خرم‌آباد + فیلم

معاون اجرایی رئیس‌جمهور یادآور شد: چند پروژۀ شاخص لرستان به منابع مالی بالایی نیاز دارد و لازم است جذب اعتبار برای تسریع در پیشرفت این پروژه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

منصوری بیان کرد: کارخانه پارسیلون، راه‌آهن دورود به خرم‌آباد و سد معشوره از مهم‌ترین پروژه‌های شاخص لرستان است که به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود.

او با بیان اینکه زیرساخت‌های کارخانه پارسیلون خرم‌آباد بسیار مناسب است، اما تجهیزات این کارخانه باید به‌روزرسانی شوند، متذکّر شد: جلسه‌ای را با حضور مراجع ذی‌ربط برای پیگیری این پروژه در هفتۀ آینده برگزار می‌کنیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبارات راه‌آهن خرم‌آباد از جمله تهاتر نفت انجام شده‌است و فعالیت مجدد این پروژه آغاز می‌شود.

منصوری با اعلام اینکه مهم‌ترین مانع برای اجرای سد معشوره کسب مجوز ماده 23 است، گفت: این مجوز نیز به‌زودی دریافت و روند جذب اعتبارات این پروژه آغاز می‌شود.

او با تأکید بر اقدام جهادی مدیران برای تحقق شعار مهم دولت سیزدهم عنوان کرد: پروژه‌های با بیشترین درصد پیشرفت فیزیکی باید در اولویت قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • سراب سفره کوه سلسله
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز محورهای کامیاران با ورود دستگاه قضا
  • خبر خوش برای لرستانی‌ها؛ مجوز سد معشوره صادر می‌شود‌
  • رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد
  • نورپردازی برج آزادی با نام خرم آباد
  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد