Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@11:43:11 GMT

بروز حادثه مرگبار رانندگی در جاده سیاخ دارنگون

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۱۱۴۰

بروز حادثه مرگبار رانندگی در جاده سیاخ دارنگون

آفتاب‌‌نیوز :

محمدهادی قانع جمعه ۱۹ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص جزییات این حادثه بیان کرد: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۴ به همراه گروه امداد و نجات را ساعت ۲:۲۴ بامداد امروز به دوراهی سیاخ دارنگون، رهسپار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: براساس گزارش این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پراید حین حرکت به علت نامعلوم از مسیر خارج و به عمق ۶ متری دره حاشیه جاده سقوط کرده بود.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، شدت این حادثه به حدی بود که راننده از خودرو به بیرون پرتاب و دیگر سرنشین این وسیله نقلیه داخل اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.

قانع عنوان کرد: آتش نشانان سریعا، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و با تقسیم شدن به دو گروه ضمن انتقال راننده ۲۳ ساله به خودروی اورژانس، پس از قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، عملیات امدادرسانی به سرنشین محبوس شده را آغاز کردند.

او گفت: آتش نشانان با تلاش فراون و در کوتاه ترین زمان ممکن، قسمتی از بدنه خودرو سواری را برش دادند سپس فرد محبوس شده(یک نفر مرد ۳۵ ساله) را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری پراید خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد راننده ۲۳ ساله این وسیله نقلیه براثر شدت جراحات وارده و در همان لحظات اولیه جان باخته است، دیگر مصدوم این حادثه سریعا به مراکز درمانی انتقال یافت.

قانع عنوان کرد: نیروهای عملیاتی در پایان پس از ایمنی سازی کامل محل حادثه به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جاده سیاخ دارنگون حوادث رانندگی تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

محمد علیشاهی گفت: در حادثه نخست بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سمند در بلوار «مجد» مشهد که صبح امروز رخ داد، ۶ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری آردی با سمند ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه امروز در محور سرخس به «چاهک» رخ داد که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت.

وی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس