Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@16:23:46 GMT

نتایج هفته اول گروه A لیگ قهرمانان آسیا+جدول

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۱۲۷۱

نتایج هفته اول گروه A لیگ قهرمانان آسیا+جدول

در یک بازی جذاب از گروه A لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲، تیم فوتبال الریان با نتیجه سه بر دو از سد تاجیک ها گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب دوم هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، امشب و بامداد فردا، جمعه و شنبه- هجدهم و نوزدهم فروردین ماه برگزار شد و ادامه خواهد داشت.

در گروه A و از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه تیم فوتبال استقلال تاجیکستان به مصاف الریان قطر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم که برای دومین بار است در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند و حالا دیگر ستاره‌های فصل پیش خودش منوچهر صفروف و وحدت هنانوف را در ترکیب پرسپولیس می‌بیند، عملکرد خوبی مقابل حریف نام آشنای خود نداشت.

تیم ۲۴ امتیازی و هشتم جدولی الریان در لیگ ستارگان قطر، که با شکست در جام ستارگان این کشور و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه سه بر دو مغلوب السیلیه شده بود، در مصاف با حریف تاجیک خودش در شروع بازی غافلگیر شد و دقیقه سه دروازه خود را باز شده دید، سولیمونوف روی پاس راخیموف دروازه حریف را باز کرد

برتری تاجیک‌ها خیلی دوام نداشت، چرا که ۵ دقیقه بعد، یعنی در دقیقه ۸ یاسین براهیمی کار به تساوی کشاند. درحالی که می‌رفت نیمه اول با تساوی یک بر یک به اتمام برسد، بولی یک گل دیگر برای الریان به ثمر رساند تا حساب کار دو بر یک شود.

نیمه دوم آغاز شد و ایسایف در دقیقه ۶۶ حساب کار را دو بر دو مساوی کرد ولی این پایان کار نبود و بولی دقیقه ۷۱ یک بار دیگر گل زد و با دبل ماندگار خود، به تیمش کمک کرد تا یک پیروزی مهم را کسب کند و سه امتیازی شود.



در دیگر دیدار این گروه، از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد، الهلال قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها، مقابل الشارجه امارات قرار خواهد گرفت. آنها که با حکم AFC مجدداً به صورت متمرکز میزبان رقابت‌ها هستند با حضور ستاره‌های گران قیمتش مثل، متیوس پریرا، محمد کنو، موسی مارگا، آندره کاریو و.... به مصاف نماینده امارات خواهند رفت.

* تکمیل می‌شود....

کد خبر 566947

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا 2022 الریان قطر قطر بازیکن فوتبال AFC کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال تاجیکستان تاجیکستان الهلال عربستان الهلال عربستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالای جدولی و پایین جدولی رقابت شدید با یکدیگری برای کسب عنوان قهرمانی و بقا در لیگ برتر دارند. استقلال تهران و پرسپولیس به ترتیب با ۵۳ و ۵۲ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و پس از این دو تیم، سپاهان و تراکتور به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

رقابت‌های باشگاهی در آسیا از فصل آینده با فرمتی جدید آغاز به کار می‌کند و دیگر لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت و به جای آن دو تورنمنت لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ۲ برگزار می‌شود.

با توجه به عملکرد نمایندگان ایران در آخرین فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه کشورمان در لیگ نخبگان، یک صعود مستقیم و یک صعود به پلی‌آف خواهد بود و در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نیز یک صعود مستقیم داریم. بنابراین ایران در مجموع برای فصل آینده رقابت‌های آسیایی ۲+۱ سهمیه خواهد داشت و این بدان معناست که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی به همراه تیم دوم لیگ می‌توانند در رقابت‌های آسیایی سال آینده شرکت کنند و تیم سوم لیگ جایی در آسیا نخواهد داشت.

سپاهان در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با پرسپولیس که در رده دوم قرار دارد، اختلاف ۷ امتیازی دارد و تراکتور نیز ۱۲ امتیاز از سرخ‌پوشان پایتخت کمتر دارد؛ سپاهان به مراتب کار راحت تری نسبت به تراکتور برای رسیدن به جایگاه دوم جدول دارد و از آنجا که یک بازی رو در رو نیز با سرخ‌ها دارد، پیروزی در این بازی می‌تواند شاگردان «ژوزه مورایس» را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک کند.

کد خبر 6090510

دیگر خبرها

  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!