Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:44:50 GMT

ادارات و مراکز آموزشی خوزستان شنبه تعطیل نیستند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۱۳۱۰

ادارات و مراکز آموزشی خوزستان شنبه تعطیل نیستند

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هم‌استانی‌های گرامی می‌رساند خبرهای مبنی بر تعطیلی ادارات و مدارس یا کاهش ساعات اداری در روز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ صحت ندارد و ادارات و مراکز آموزشی به روال عادی و به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

در این اطلاعیه اضافه شده است: بدیهی است به محض تصمیم‌گیری در خصوص هر گونه تعطیلی یا کاهش ساعت اداری، مراتب از طریق رسانه‌های رسمی از جمله وبسایت خبری استانداری خوزستان به نشانی news.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ostan-khz.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا گفتنی است از روز گذشته با فعال شدن کانون‌های گرد و غبار میزان گرد و غبار در استان افزایش یافته است.

برچسب‌ها گرد و غبار خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرد و غبار خوزستان اهواز گرد و غبار خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای گلستان آمده است : با توجه به بارش‌های مناسب و قرار داشتن سد در آستانه سر ریزی ، به منظور مدیریت حجم آب مخزن برای چهارمین مرحله در سال آبی جاری، رها سازی آب سد فردا شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

بر این اساس، رها سازی آب برای مدیریت یکپارچه منابع و مصارف بهره برداران مجاز حاشیه گرگانرود و ایجاد ظرفیت خالی در سد گلستان برای مدیریت و ذخیره سازی بخشی از سیلاب‌های احتمالی در فصل بهار است.

در این اطلاعیه از مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان روستاها و شهرهای مسیر گرگانرود خواسته شده از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها و پایاب سد گلستان خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • برای افزایش تعطیلات هفتگی کار کارشناسی نشده است
  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!