Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:05:25 GMT

بحرین و امارات عملیات ضداشغالگری فلسطینیان را محکوم کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۱۵۵۲

بحرین و امارات عملیات ضداشغالگری فلسطینیان را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آروتز شوا، بحرین روز جمعه عملیات گروه‌های مقاومت فلسطینی در تل آویو را که در آن سه اسرائیلی کشته شدند، محکوم کرد.

وزارت خارجه بحرین در ادامه رویکرد ضد مقاومت و ضد فلسطینی خود این عملیات ضد اشغالگری را «عملیات تروریستی» توصیف کرد و به خانواده قربانیان و رژیم صهیونیستی تسلیت گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت: «ما موضع پادشاهی بحرین مبنی بر مخالفت با هر گونه تروریسم و خشونت را بدون توجه به انگیزه‌ها و توجیهات، تکرار می‌کنیم.»

همچنین سفارت امارات متحده عربی در تل آویو نیز عملیات گروه‌های فلسطینی را محکوم کرد و به خانواده قربانیان تسلیت گفت.

پس از عملیات مقاومتی اخیر در تل آویو، بسیاری از گروه‌های فلسطینی از جمله جنبش مقاومت اسلامی حماس و جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌هایی جداگانه عملیات مذکور را تبریک گفته و آن را پاسخی طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کردند.

کد خبر 5462315

منبع: مهر

کلیدواژه: بحرین امارات رژیم صهیونیستی تل آویو مقاومت فلسطین اوکراین روسیه جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین عراق فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا لبنان عربستان سعودی ایران عمران خان پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی آگاه در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کردند: توافق پیشنهادی که جزئیات آن منتشر شده پایه و اساس جدی مذاکراتی را تشکیل می‌دهد که ممکن است به یک توافق فراگیر قریب الوقوع منجر شود.

این منابع اضافه کردند: مساله مهم و حیاتی برای جنبش حماس که در این توافق نهایی نشده موضوع آتش بس است که باید صراحتاً در توافق ذکر شود.

آنها تصریح کردند: ما شاهد پیشرفت آشکار در این توافق پیشنهادی اخیر بودیم چرا که طرف صهیونیستی از شروط خود در خصوص بازگشت آوارگان فلسطینی و عقب نشینی دست برداشته است.

لازم به ذکر است که سایت شبکه المیادین امروز جزئیات توافق پیشنهادی سه مرحله‌ای را میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین منتشر کرد که بر اساس آن اسرای موجود نزد دو طرف آزاد شده و آوارگان فلسطینی به منازل خود بازمی گردند و نظامیان صهیونیست نیز به سمت مرزهای نوار غزه عقب نشینی می‌کنند.

کد خبر 6095175

دیگر خبرها

  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار+ فیلم
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل اعلام موجودیت کرد + فیلم
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین