Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@23:15:48 GMT

طرح زوج و فرد باید در هسته مرکزی شهر کاشان اجرا شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۱۵۹۸

طرح زوج و فرد باید در هسته مرکزی شهر کاشان اجرا شود

گروه استانها- فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه هسته مرکزی کاشان توان پاسخگوی ترافیک کنونی را ندارد، گفت: لزوم اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر بیش از پیش احساس می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، با بیان اینکه 84 درصد از پرونده‌های تشکیل شده در کلانتری‌ها به مصاحبه ختم شده است به نحوی که 20 درصد از کل پرونده‌ها در موضوع خانواده بوده است و 26 درصد مربوط به صلح و ساز و مسائل اجتماعی هفت درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهروندان از بخش معاونت اجتماعی کلانتری‌های کاشان در زمان نیاز حتما استفاده کنند، افزود: افراد فعال در این حوزه از متخصصان در زمینه‌های موضوعات و مسائل اجتماعی هستند و بر همین اساس تمام تلاش خود را در کاهش پرونده‌های ارجاعی به دادسرا به کار گرفتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه طرح زوج و فرد برای هسته مرکزی شهر جواب می دهد، ابراز داشت: باید فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی ارتقاء پیدا کند در حالی که در سطح شهر خودرو تک سرنشین به تعداد قابل توجهی وجود دارد.

وی با بیان اینکه آموزش ویژه حوزه فضای مجازی بسیار ضروری است، گفت: قوه قضائیه وظیفه پیشگیری از جرم را بر عهده دارد در حالی که مردم به دلیل عدم آگاهی از مسائل حقوقی آسیب می‌بینند و غالب آسیب‌ها به دلیل عدم آگاهی بوده است.

بار ترافیکی شهر اصفهان 20 تا 25 درصد افزایش یافتجزئیات تشکیل قرارگاه حمل و نقل و ترافیک در شهر تهرانترافیک معابر استان البرز همزمان با بازگشایی مدارس 20درصد افزایش یافت

بساطی با بیان اینکه هسته مرکزی شهر دیگر پاسخگو نیست، تصریح کرد: یا نباید ساخت و ساز شود و یا باید تمام اصول ساختمان‌سازی در آن رعایت شود و بخش خصوصی نیز در بخش ایجاد پارکینگ باید ورود پیدا کنند و باید در مدیریت تحولی ایجاد شود و افراد سنتی از ایده های نوین استفاده کنند.

انتهای پیام/801/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هسته مرکزی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی: تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید

بانک مرکزی اعلام کرد: تورم نقطه‌به‌نقطه شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فرودین سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۷.۷ واحد درصد کاهش پیدا کرده و به کمتر از میانه کانال ۳۰ درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بانک مرکزی به تازگی در پاسخ به ادعای یک رسانه درباره میزان تورم، جزئیاتی از روند این شاخص در سال گذشته و آخرین وضعیت آن در فروردین امسال ارائه کرد.

در متنی که بانک مرکزی منتشر کرده، آمده است: بر اساس آمار بانک مرکزی تورم نقطه‌به‌نقطه شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فرودین سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۷.۷ واحد درصد کاهش پیدا کرده و به کمتر از میانه کانال ۳۰ درصد رسیده است.

توضیحات بانک مرکزی نشان می‌دهد نرخ تورم نقطه‌به‌نقطه در پایان فروردین امسال به کمتر از ۳۵ درصد رسیده است.

هفته گذشته نیز مرکز آمار از کاهش تورم نقطه‌به‌نقطه به ۳۰.۹ درصد در پایان فروردین ماه خبر داده بود.

کد خبر 750348

دیگر خبرها

  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • سرگیجه با آمار تورم
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • نرخ تورم در دولت رئیسی چند؛ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • تورم نقطه به نقطه فروردین ماه اعلام شد
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • بانک مرکزی: تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • (ویدئو) تحریم‌ها و اقتصاد نابسامان فرش ایران را به زیر کشید؛ ما منزوی شده‌ایم