Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@02:36:20 GMT

تحقق شعار سال لازمه ارائه خدمات نو به شهروندان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۲۰۵۷

تحقق شعار سال لازمه ارائه خدمات نو به شهروندان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است مجموعه‌هایی با رویکرد دانش‌بنیان و تولید اشتغال‌آفرین برای تأمین تجهیزات، خدمات و کالاهای مورد نیاز مدیریت شهری در اولویت قرار گیرند، علاوه‌بر این در حوزه اتفاق‌های نو و زیرساختی که باید به شهروندان ارائه شود، نیز با توجه باید از دانش‌بنیان‌ها کمک گرفت.

علی صالحی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های موجود در اصفهان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ مد نظر قرار دارد، اظهار کرد: بعد از تاکید مقام معظم رهبری که در مورد تولید با محوریت دانش‌بنیان و اشتغال‌زا بودن داشته‌اند، قطعاً ظرفیت‌هایی که در منشور شورای ششم و در بودجه سال ۱۴۰۱ وجود دارد باید کاملاً به منصه ظهور برسد، لذا در این راستا باید ظرفیت‌های جدید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شورای ششم شهر اصفهان در چند بخش می‌تواند مسئله شعار سال را در مدیریت شهری دنبال کند، ادامه داد: لازم است مجموعه‌هایی با رویکرد دانش‌بنیان و تولید اشتغال‌آفرین برای تأمین تجهیزات، خدمات و کالاهای مورد نیاز مدیریت شهری در اولویت قرار گیرند، علاوه‌بر این در حوزه اتفاق‌های نو، خدمات نو و زیرساختی که باید به شهروندان ارائه شود، نیز با توجه به تغییر شرایط و تغییر سبک زندگی باید از چنین صنایع و مجموعه‌هایی کمک گرفته شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در حوزه مجموعه‌های دانش‌بنیان توجه زیادی نیاز است تا مدیریت شهری اصفهان بتواند اتفاق‌های خوبی را در این حوزه رقم بزند، گفت: موضوع دیگر در راستای تحقق شعار سال بحث ترویجی است که مجموعه‌های فرهنگی اجتماعی و رسانه‌ای شهرداری بتواند این شعار را به خوبی تبیین کرده و آن را در بخش‌های عمومی و تصمیم‌گیر جامعه ترویج دهند.

وی با بیان اینکه نقش شورای ششم برای استقرار و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان حائز اهمیت است، اظهار کرد: لازم است که شورای ششم شهر بتواند در حد ظرفیت‌هایی که در مجموعه مدیریت شهری وجود دارد، بستر استقرار و ادامه فعالیت مجموعه‌هایی با شاخص‌های دانش‌بنیانی و اشتغال‌آفرینی را فراهم کند.

صالحی خاطرنشان کرد: مجموعه‌هایی مانند سازمان میادین و مجموعه‌های خدمت‌رسان شهری باید بستر فعالیت برای مجموعه‌های دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین را تسهیل کنند و در هر مکانی که مدیریت شهری بتواند خدمات مناسب‌تری به این مجموعه‌ها ارائه کند، قطعاً در تحقق شعار سال مؤثر خواهد بود.

کد خبر 564353

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مصوبات شورای ششم اقتصاد دانش بنيان منشور شورای ششم شرکت های دانش بنیان صنایع دانش بنیان مدیریت شهری کلانشهر اصفهان شورای ششم اصفهان مدیران شهری برنامه ریزی شهری شهرداری اصفهان توسعه شهری شرکت دانش بنیان علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان راه ۴ ساله شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانش بنیان تحقق شعار سال دانش بنیان مجموعه هایی مدیریت شهری شورای ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه در استان اظهار کرد: برنامه‌ریزی نیازمند داشتن اطلاعات است و ادارات باید برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه دهند و برنامه‌ریزی کافی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از مسؤولان مطالبه کرده‌اند که در تولید جهش داشته باشیم، افزود: جهش کیفی مهمتر از کمی است و باید کیفیت خدمت رسانی و تولید بخوبی در اقدامات و تولیدات دیده شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: باید هر ارگان و نهادی متناسب با کار خودشان برنامه‌های تحقق شعار سال را ارائه دهند و ادارات خدمات خود به مردم را نیز افزایش دهند.

زارعی‌کوشا یادآور شد: دستگاه‌ها و ادارات باید شاخص‌های قابل سنجش ارائه کنند و در هر جلسه دو دستگاه عملکرد خود را ارائه کنند.

وی عنوان کرد: تحقق شعار سال، تکلیف بزرگی بر عهده مسؤولان است که توسط ولی امر مسلمین را ابلاغ کرده‌اند و در حوزه اقتصادی جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی‌افتد بنابراین در کنار جهش تولید مشارکت مردم مهم است.

وی یادآور شد: ظرفیت‌شناسی، ظرفیت‌سنجی، خلاقیت و ابتکار برای مشارکت دادن مردم در امر تولید باید مورد توجه باشد و فرمانداران و بخشداران براساس اقتضائات و ظرفیت‌های هر منطقه فعالیت کنند.

استاندار کردستان اضافه کرد: شاخص ارزیابی فرمانداران نیز پیشرفت خدمات همه ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان‌ها است و توفیق در این زمینه نیاز به مشارکت مردم و ارائه طرح و ایده دارد.

زارعی‌کوشا افزود: برنامه‌ها باید در معرض باشد و نخبگان و جامعه دانشگاهی و جامعه جوان کشور و استان باید به برنامه‌های مسؤولان دسترسی داشته باشند و روی فعالیت‌ها نظر و ایده دهند.

کد خبر 6090011

دیگر خبرها

  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج