Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:18:55 GMT

کل پروژه راه آهن اردبیل فعال شده است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۲۰۵۸

کل پروژه راه آهن اردبیل فعال شده است

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: کل پروژه راه آهن اردبیل فعال شده و کار با سرعت در حال انجام است.

سیدحامد عاملی در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از عملیات اجرایی راه آهن اردبیل – میانه اظهار کرد: در بازدیدی که اواخر سال گذشته از راه آهن اردبیل – میانه داشتیم کار عمرانی و اجرایی در برخی از قطعات تعطیل شده بود و ما شاهد وضعیت نامناسبی در نقاط بحرانی این پروژه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با مشاهده وضعیت نگران کننده راه آهن اردبیل – میانه تلاش کردیم تا در سفر رئیس جمهور این پروژه زیربنایی را مورد توجه قرار دهیم تا دولت منابع مالی خوبی را برای این خط ریلی در نظر بگیرد و استان اردبیل نیز به شبکه ریلی کشور بپیوندند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه قبل از عید بخشی از منابع مصوب سفر رئیس جمهور به این پروژه تزریق شد، گفت: حتی بیشتر از منابع مورد نظر اعتبار نقدی و منابع اوراق برای راه آهن اردبیل تزریق شد تا در همه قطعات پروژه فعال شده و روند مناسبی را در پیشرفت پروژه شاهد باشیم.

عاملی از برطرف شدن مشکلات نقاط بحرانی این خط ریلی خبر داد و بیان کرد: از همین ابتدای سال نیز تلاش نمایندگان استان در مجلس و مسئولان وزارت راه و استانی بر این است تا پروژه در سال جاری به سرانجام خوبی برسد که با قول معاون وزیر راه و شهرسازی قرار است تا آخر امسال این خط ریلی نیز به شبکه ریلی متصل شود.

وی افزود: مابقی تعهدات سفر رئیس جمهور در سال جاری برای این پروژه تامین خواهد شد تا با استمرار تامین منابع مالی پروژه بتواند پیشرفت خوبی را داشته باشد.

استاندار اردبیل در پایان گفت: مسئولان کشوری به مردم این استان نوید دادند تا در سال جاری این کار به سرانجام برسد و مردم استان از ثمرات آن بهره ببرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راه آهن اردبیل میانه وزارت راه و شهرسازي دولت سیزدهم پروژه های عمرانی استانی اجتماعی راه آهن اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

کد خبر 6088963

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت