Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سلمان امیری تیکمه داش رئیس اتحادیه جایگاه داران استان آذربایجان شرقی ضمن اعلام هشدار شدید خطاب به دولت و نمایندگان مجلس، از وضعیت بحرانی شدید مالی و ورشکستگی احتمالی آنان خبر داد و خواستار توجه جدی به حل مشکلات متعدد جایگاههای سوخت استان شد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛عضو هیات مدیره کانون کارفرمایی انجمن صنفی جایگاههای عرضه سوخت کشور گفت: با توجه به بررسی های کارشناسی و اعلام نظر صاحب نظران امر و باعنایت به افزایش بی رویه تورم ،گرانی ،افزایش قیمت قطعات و خدمات تعمیر و نگهداشت جایگاه ها ی سوخت ،و همچنین بادر نظرگرفتن افزایش میزان 57درصدی حقوق کارگران و به تبع آن افزایش میزان هزینه ها و مخارج و افزایش بیمه های تامین اجتماعی و بیمه های مسئولیت مدنی و سایر هزینه ها، وعدم کفاف درآمدی جایگاه ها، متاسفانه کارمزد فعلی جایگاه داران کفاف این همه هزینه ها را نمیدهد و این صنف را در آستانه ورشکستگی قرار داده است و اکثر جایگاه ها در شرایط بحرانی و مشکلات اقتصادی و ورشکستگی قرار گرفته اند و اگر توجه جدی ازسوی دولت و نمایندگان مجلس جهت تغییر نرخ کارمزد صورت نگیرد قطعا با بحران تعطیلی جایگاه ها و به تبع آن بیکاری کارگران و ورشکستگی مالکین جایگاه ها مواجه خواهیم شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیری تیکمه داش رئیس اتحادیه جایگاه داران استان آذربایجان شرقی  با اشاره به مشکلات بیشمار جایگاه داران ادامه داد: متاسفانه علی رغم مکاتبات و مراجعات متعدد موارد مورد اشاره به مسئولین ذیربط انتقال داده شده و گوش شنوایی برای طرح مسائل پیرامون جایگاه داران نمی بینیم و قطعا در صورت عدم توجه جدی دولت ،مجلس و مسئولین با بحرانهای شدید اجتماعی و تعطیلی ناخواسته جایگاه ها روبرو خواهیم شد .
وی در پایان ضمن هشدار جدی خطاب به دولت و نمایندگان مجلس و مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ،توجه ویژه آنان را قبل از بروز هرگونه بحران احتمالی نسبت به فعالین این صنف را خواستار گردید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جایگاههای سوخت جایگاه داران جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی

آخوندی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل در ۴۸ ساعت گذشته به راه‌های مناطق شهرستان زیرکوه و بخش ماژان خوسف وارد شده|، گفت: زیرساخت‌های آب، حوزه کشاورزی و عمران شهری نیز دچار آسیب شده و به تعدادی از قنوات هم خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده‌ها همچنان آب شستگی اطراف آن و زیر جاده‌ها براثر سیلاب وجود داردافزود: به مردم و رانندگان توصیه می‌شود در صورت عبور در جاده‌های این مناطق بویژه راه‌های سمت قاین به حاجی آباد به دلیل نشست جاده در برخی مناطق مسیر مراقب باشند و از تردد در حاشیه جاده‌ها خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه طبق برآورد‌های اولیه حدود ۳۰۰ دام هم دراین مدت تلف شده اند، افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز تا فردا هم به دلیل اشباع خاک و عدم نفوذ در آن، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در برخی مناطق استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در این مدت گزارش نشده، گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع و همکاری و همراهی مردم، عشایر و روستائیان از حجم خسارت‌ها تا حدودی کاسته شده، اما ضروری است همچنان مردم به هشدار‌ها توجه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضرور خودداری کنند تا دچار آسیب نشوند.

آخوندی همچنین از شرایط نسبتا آرام پس از سیلاب در منطقه خبرداد و افزود: ایجاد ایمنی نسبی و ارزیابی خسارت در دستور کار دستگاه‌ها و ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته تا در اسرع وقت میزان خسارت‌های ناشی از سیل به بخش‌های زیرساختی استان برآورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی