Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@04:25:06 GMT

حذف زودهنگام آبی از نقشه کرونایی سمنان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۲۱۷۱

حذف زودهنگام آبی از نقشه کرونایی سمنان

ایسنا/سمنان با تغییر رنگ تنها شهرستان آبی کرونایی در استان سمنان و زردشدن وضعیت در آن، رنگ آبی دوباره از نقشه کرونایی استان سمنان حذف شد.

دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: در حال حاضر دو شهرستان این استان در وضعیت نارنجی و 6 شهرستان نیز در وضعیت زرد کرونایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به آخرین لیست رنگبندی شهرستان‌های استان سمنان افزود: در حال حاضر شهرستان‌های آرادان و سرخه در وضعیت نارنجی هستند.

وی ادامه داد: شهرستان سمنان، دامغان، شاهرود، گرمسار مهدیشهر و میامی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

دکتر قدس بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید و تصریح کرد: با توجه به افزایش شهرستان های قرمز و نارنجی در کشور، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات و دورهمی‌ها همچنان ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به تاثیر واکسیناسیون در کاهش مبتلایان و بستری‌ها، از عموم شهروندان در این استان خواست نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 10 هزار و 515 نفر بهبودی خود را بازیافتند اضافه کرد: از ابتدای شیوع این همه گیری تاکنون در 6 شهرستان تحت پوشش علوم پزشکی سمنان بیش از 60 هزار و 213 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند که 11 هزار و 734 نفر بستری و 48 و 479 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی سمنان کرونا در ایران دانشگاه علوم پزشکی استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مصری ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جشن روز دندانپزشک که به همت انجمن دندانپزشکی استان قم  برگزار شد،گفت: با کمک انجمن دندانپزشکی استان، کمیته بهینه سازی خدمات دندانپزشکی استان دایر شده و شاهد خدمات گسترده آن هستیم.

وی افزود: در راستای توسعه مباحث دندانپزشکی، رشته دستیاری دندانپزشکی و دندانپزشکی کودکان را مد نظر داریم که به زودی در دانشگاه علوم پزشکی قم، دایر خواهد شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کیفیت خدمات دندانپزشکی در استان قم به عنوان یک نقطه قوت برای استان است که باید همواره در این زمینه کوشیده و این جایگاه را حفظ کنیم.

 در پایان این مراسم از دندانپزشکان نمونه استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود