Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@16:50:28 GMT

آیت‌الله سیدمهدی یثربی مشکل مردم مشکل خود می‌دانست

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۲۳۵۷

آیت‌الله سیدمهدی یثربی مشکل مردم مشکل خود می‌دانست

گروه استان‌ها- این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آیت‌الله سیدمهدی یثربی مشکل مردم مشکل خود می‌دانست، گفت: جوانان مهمترین دغدغه این عالم ربانی یود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان، شانزدهمین مراسم سالگرد رحلت آیت‌الله سیدمهدی یثربی، اولین نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با حضور علما، روحانیون، مسئولان شهرستان کاشان و عموم مردم دارالمومنین کاشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی قمی در این مراسم ضمن اشاره به معیارها و شاخص‌ها ویژه تقرب انسان به دستگاه الهی اظهار داشت: از جمله ویژگی‌های مقرب دستگاه الهی صبر، استقامت و ایمان است و علما و اولیای الهی علاوه بر آنان اخلاص نیز از ویژگی‌های بارز آنان است.

وی ضمن اشاره به جاودانگی یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل اخلاص و مردانگی او در امور افزود: ایامی که در آن قرار داریم ایام‌ میهمانی الهی است و از این رو لازم است تا به وضعیت زندگی و معیشتی افراد و خانوارهای کم برخوردار جامعه بیش از پیش رسیدگی شود.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به ویژگی‌های بارز مرحوم آیت‌الله سیدمهدی یثربی، نخستین نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ابراز داشت: اخلاص آیت‌الله یثربی شهره عام خاص و عام بود و دغدغه جوانان را همواره به عنوان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خود می‌دانست.

جوانان خلاق و مبتکر سیستان و بلوچستان می‌توانند ایده‌ای خود را رایگان عملیاتی کنندخانواده‌ها از ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اطلاع ندارندعضو مجلس خبرگان: رویکرد دشمن ایجاد شک و شبهه در فضای مجازی برای نابودی یقین جوانان است

وی با بیان اینکه ویژگی‌ها و اخلاص در عمل آیت‌الله سیدمهدی یثربی باعث برگزار شدن باشکوه سالگرد رحلت این عالم ربانی بعد از گذشت 16 سال شد، گفت: این عالم بزرگ بیش از 50 سال به مردم دارالمومنین کاشان خالصانه خدمت کرد به نحوی مشکلات مردم را مشکل خود می‌دانست.

انتهای پیاپ/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خود می دانست ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین ثابتی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از پاویون استان تهران در نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» در خصوص روند برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: بر اساس بازدیدهایی که از غرفه ها داشتم غرفه داران اعلام کردند که در این نمایشگاه به نسبت سال قبل اقدامات بهتری صورت گرفته و تسهیل گری ها بیشتری انجام شده است.

ثابتی به برخی گلایه ها در خصوص این نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: ایراد عمده ای که برخی حاضرین در این نمایشگاه به «ایران اکسپو ۲۰۲۴» وارد می دانستند راجع به این بود که نمایشگاه ها باید تخصصی تر برگزار شوند تا فرصت های بهتری را تامین کنند.

نماینده متخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: پس از پاسخی که ایران به اقدام رژیم صهیونیستی داد، برخی به دنبال این بودند که نشان دهند ایران جای امنی برای سرمایه گذاری نیست و در آستانه جنگ قرار دارد، اما برگزاری این نمایشگاه و حضور تجار و بازرگانان خارجی بهترین پاسخ بود که نشان دهد امنیت در کشور قابل توجه است.

وی برگزاری این نمایشگاه ها را فرصت های اقتصادی مهمی برای انجام کارهای رسانه ای، تبلیغاتی و میدانی دانست و گفت: محصولات تولید شده در داخل کشور می توانند بازارهای بسیار خوبی در خارج از کشور داشته باشند که متاسفانه سایه برخی کم توجهی ها به تولید داخل، نوعی عقب ماندگی در حوزه صادرات و عدم حضور در عرصه های خارجی را رقم زده است.

نماینده متخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با ابراز امیدواری نسبت به تداوم برگزاری نمایشگاه توانمندی های اقتصادی کشور نتایج حاصل از برگزاری این رویداد تجاری را به نفع مردم دانست.

کد خبر 6093676

دیگر خبرها

  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • تشخیص بدعت و انحرافات، ویژگی ممتاز یک معلم
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • ویژگی‌های «عملیات وعده صادق» چه بود؟
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست