Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه خوارزمی جزئیات ثبت نام دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در خوابگاه های دانشجویی واحدهای تهران و کرج در ترم تحصیلی جاری را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه خوارزمی، به تمامی دانشجویان ارشد و دکتری واحد کرج دوره های روزانه و شبانه خوابگاه تعلق می‌گیرد اما اولویت با دانشجویان دوره روزانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان باید قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه خوارزمی ، طبق اطلاعیه معاونت دانشجویی مراحل ثبت‌ نام مجازی خوابگاه را به‌طور کامل انجام دهند.

دانشجویان ارشد و دکتری ورودی ۹۹ و ۱۴۰۰ واحد تهران مجاز به استفاده از خوابگاه نیستند و موارد خاص به‌صورت ویژه بررسی می‌شود.

شرایط خوابگاه دانشجویان ارشد و دکتری ورودی ۹۹ و ۱۴۰۰ واحد تهران نیز تعیین شده است بر این اساس اولویت ثبت نام در خوابگاه ها با دانشجویان رشته‌های علوم پایه، فنی و مهندسی و تربیت بدنی است که نیاز به آزمایشگاه، کارگاه و حضور دائم دارند.

دانشجویان ارشد و دکتری که کار پایان‌نامه و رساله دارند به‌صورت دوره‌ای در دانشگاه خوارزمی حضور پیدا کنند دو هفته اول را حضور نداشته باشند تا ثبت‌ نام‌ها کامل شود و در صورت وجود ظرفیت پذیرش شوند. 

در صورت مازاد ظرفیت دانشجویان می‌توانند از خوابگاه واحد کرج دانشگاه خوارزمی استفاده کنند.

فقط دانشجویانی که سه دُز واکسن زده باشند به‌صورت کامل پذیرش می‌شوند؛ دانشجویان واکسینه نشده در صورت داشتن شرایط خاص و دلایل پزشکی، با آوردن تست منفی pcr و تایید درمانگاه دانشگاه می‌توانند از خوابگاه استفاده کنند.

هزینه خوابگاه به‌صورت روزشمار محاسبه می‌شود و دانشجو به اندازهٔ روزهایی که از خوابگاه استفاده کرده، هزینه پرداخت می‌کند.

تنها به دانشجویانی که کلاس آموزشی داشته باشند، خوابگاه مهمان تعلق می‌گیرد و می‌توانند به مدت ۱ تا ۲ شب هم از خوابگاه استفاده کنند. 

ظرفیت خوابگاه مهمان محدود است.هزینه خوابگاه مهمان به ازای هر شب ۲۰ هزار تومان است و دانشجویان علاوه‌بر روزهای اداری، پنج‌شنبه و جمعه هم اسکان داده می‌شوند.

دانشجویان مقطع کارشناسی برای حضور در دانشگاه خوارزمی و ثبت نام خوابگاه همچنان منتظر بمانند در صورت بازگشایی مقطع کارشناسی به هر دو واحد تهران و کرج خوابگاه تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی آموزش حضوری دانشجویان دانشگاه ها بازگشایی آموزش حضوری دانشگاه ها دانشجویان ارشد و دکتری دانشگاه خوارزمی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد

ایسنا/بوشهر امروز ۱۱ اردیبهشت و در آستانه روز معلم، اولین خوابگاه متاهلی دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر با حضور دکتر علی خطیبی معاون اداری، مالی و توسعه منابع وزیر علوم و آیت الله صفایی حائری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افتتاح و کلید واحدهای آن طی مراسمی به زوج‌های دانشجو اهدا شد.

به گزارش ایسنا این خوابگاه ۲۸ واحدی که اولین خوابگاه متاهلی در استان بوشهر نیز محسوب می‌شود، با کمک ستادی وزارت علوم تامین شده است.

گفتنی است در راستای توسعه ظرفیت‌های خوابگاه به ویژه برای دانشجویان متاهل، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات برای افزایش تعداد خوابگاه‌های متاهلی در این استان در حال انجام است.
 
شایان ذکر است، از ابتدای روی کارآمدن دولت سیزدهم و در راستای قانون حمایت از خانواده و جمعیت، نهضت ساخت خوابگاه‌های متاهلی در وزارت علوم شروع شده است و در قدم اول، تا پایان سال ۱۴۰۲ در حدود ۳۵۰ واحد خوابگاه متاهلی مورد بهره‌برداری قرارگرفت که این مقدار تا هفته دولت به ۶۰۰ واحد خواهد رسید.

این در حالی است که تعداد کل خوابگاه‌های متاهلی ساخته شده در عمر آموزش عالی، یعنی از زمان ساخت دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه کشور در سال ۱۳۱۳ تا سال ۱۴۰۰، کمتر از ۱۰۰۰ واحد بود.

وزارت علوم دولت سیزدهم با وجود مشکلات موجود در تامین اعتبارات دولتی، با اقداماتی همچون تلاش برای جذب حمایت خیرین و اختصاص زمین‌های بلااستفاده برای ساخت خوابگاه و مولدسازی دارایی‌های بلااستفاده در جهت توسعه هرچه بیشتر خوابگاه‌های متاهلی هدفگذاری نموده است.

هم‌اکنون تعداد ۳۲۰۰ خوابگاه متاهلی در ۵۴ دانشگاه کشور در مراحل مختلف ساخت و تامین منابع قرار دارند و برنامه‌ریزی برای ساخت ۲۶۰۰ خوابگاه نیز در حال اقدام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • فیلم| هجوم وحشتناک و شبانه پلیس به دانشگاه همیلتون
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟
  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود