Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@03:18:10 GMT

نصب 3 هزار خاموش کننده آتش نشانی در ساختمان های بجنورد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۲۵۷۸

نصب 3 هزار خاموش کننده آتش نشانی در ساختمان های بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمد حسن صحراگرد، مدیر عامل آتش نشانی بجنورد در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: سال گذشته کارشناسان پیشگیری سازمان آتش نشانی درپاسخ به ۹۵۴ مورد استعلام مسکونی و تجاری تعداد سه هزار و ۶۱۳ مورد خاموش کننده آتش نشانی برای مالکان تجویز نمودند.

وی گفت: صدورتاییدیه ایمنی قبل از دریافت پایان کار توسط آتش نشانی از دیگر اقدامات مهم این سازمان در راستای رعایت ایمنی در ساخت و ساز سطح شهر می باشد،که سال گذشته کارشناسان پیشگیری ۴۶۲ مورد صدور تاییدیه ایمنی برای مالکان ساختمان‌ها در سطح شهر داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل آتش نشانی بجنورد افزود: تمامی خاموش کننده‌ها درسطح شهر، هنگام بازدید ایمنی کارشناسان آتش نشانی،کدگزاری خواهند شد، تا افراد از جابجا کردن خاموش کننده‌ها هنگام بازدید در مراکز دیگر خودداری و هر یک از آن خاموش کننده‌ها جز تجهیزات ثابت همان ساختمانی باشد که کدگزاری شده است.

انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش نشانی بجنورد خاموش کننده آتش نشانی آتش سوزی خاموش کننده آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش اعتراضات علیه اسرائیل دیگر خاموش‌شدنی نیست (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم) وقتی کشاورزان اروپا را به هم می‌ریزند/ چرا و چگونه؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • آتش اعتراضات علیه اسرائیل دیگر خاموش‌شدنی نیست (فیلم)
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • اقدامات پلیس آمریکا نمی‌تواند صدای دانشجویان معترض را خاموش کند
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • (عکس) محتویات عجیب یک صندوق قدیمی در کشتی غرق‌شده
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام