Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عزت اللهی در خصوص قرعه ایران در جام جهانی با امیر اسدی، خبرنگار روزنامه ایران ورزشی مصاحبه کرده است

سعید عزت اللهی معتقد است تیم ملی ایران توانایی شکست هر تیمی را دارد.

به گزارش طرفداری، صحبت های سعید عزت اللهی را می خوانید:

وقتی نام ایران برای همگروهی با انگلیس از گوی در‌آمد، دقیقاً چه حسی داشتی؟ آن لحظه به چه موضوعی فکر کردی؟

 خب خیلی حس خوبی داشتم، به خاطر اینکه قبل از مسابقات و قرعه‌کشی هم دوست داشتم با انگلیس در یک گروه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون تاکنون با این تیم بازی نکرده بودیم. البته اگر انگلیس هم نمی‌شد، علاقه‌مند بودم که با برزیل همگروه باشیم. به نظر من انگلیس مهد فوتبال جهان است و دیدار با این تیم جذابیت و هیجان بالایی دارد. خودم هم مدتی در انگلیس بازی کردم و قطعاً خیلی حس جالبی است که مقابل یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر دنیا به میدان برویم.

میان صحبت‌هایت از برزیل هم گفتی. تا جایی که من می‌دانم تیم ملی مورد علاقه خارجی‌ات برزیل است.

 من از بچگی به برزیل علاقه داشتم، آن هم به خاطر رونالدو که آن زمان برای این تیم بازی می‌کرد. همیشه تیم ملی برزیل را بین تیم‌های ملی مختلف دوست داشتم و همان‌طور که گفتم بدم نمی‌آمد با این تیم همگروه شویم.

تو حدود یک فصل در انگلیس بازی کردی و شاید با تیم ملی این کشور آشنایی داشته باشی؟ آیا شکست ما مقابل انگلیس از حالا قطعی است؟

نه، اصلاً این‌طور نیست. چون اگر قرار بود نتایج از قبل و با توجه به پیش‌بینی‌ها رقم بخورد، چرا تیم‌ها به یک کشور سفر می‌کردند تا مقابل هم بازی کنند؟ چرا تیم‌ها اردوی آماده‌سازی برگزار و هزینه می‌کردند تا به آمادگی برسند؟ انگلیس تیم بزرگی است، مهره‌های نام‌آشنایی در ترکیب خود دارد اما واقعیتش ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. جام جهانی قبل هم نشان دادیم که تیمی حق ندارد ما را دست‌کم بگیرد. اگر هم تیمی ما را دست‌کم بگیرد، قطعاً جریمه‌اش را پرداخت خواهد کرد. دوره قبل مقابل اسپانیا کمی بدشانس بودیم اما برابر پرتغال ثابت کردیم که رقبا باید روی ما حساب کنند. جلوی مراکش هم به همین شکل. این‌طور نیست ما از الان بگوییم می‌بازیم. جذابیت فوتبال به این است که شما هیچوقت نمی‌توانید نتایج را پیش‌بینی کنید و این مسأله درباره بازی ایران-انگلیس هم صدق می‌کند.

از نقاط ضعف و قوت انگلیس خبر داری؟ می‌دانی که در جام جهانی باید وسط زمین با هافبک‌های مطرحی بجنگی؟

به نظر من الان زود است راجع به نقاط قوت و ضعف تیم‌ها صحبت کنیم. 6، 7 ماه تا جام جهانی مانده و مربیان در این مدت آنالیز دقیقی را انجام می‌دهند و به بازیکنان منتقل می‌کنند. ولی خب می‌دانم باید مقابل هافبک‌های قوی و مطرح فوتبال دنیا قرار بگیرم. همان‌طور که در جام جهانی قبل، اسپانیا از جمله تیم‌هایی بود که تمام هافبک‌های مطرح فوتبال جهان را در ترکیب خود داشت. باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. هدف همه ما این است که تلاش کنیم تا از نمایشی که ارائه می‌دهیم، دل مردم شاد شود.

روزنامه سان انگلیس هم با تمسخر از همگروهی ایران و انگلیس نوشت. آیا اختلاف ما با آنها اینقدر زیاد است که سان تیتر بزند: «خدا را شکر به ایران خوردیم.»؟

نه. واقعیتش اینها یکسری شیطنت‌های رسانه‌ای است که مطالب بازخورد پیدا کند. این می‌تواند یک نوع حربه هم باشد، وگرنه آنها ته دل‌شان می‌دانند که به هیچ عنوان نمی‌توانند ایران را دست‌کم بگیرند. البته این بحث‌ها همیشه وجود دارد. دوره قبل هم بعد از قرعه‌کشی این صحبت‌ها بود اما در عمل دیدید که چه نتایجی رقم خورد. این کری‌ها در فوتبال هست اما نه، فکر نمی‌کنم به این منظور نوشته باشند که ایران ضعیف است و نمی‌تواند حریف سختی برای انگلیس باشد. تیم ملی ایران استعدادهایی دارد که انگلیس که هیچ، کل دنیا به قدرت آنها واقفند و می‌دانند چه کیفیت بالایی دارند.

درباره آمریکا چطور؟ آیا این بازی را با توجه به تیترهای برخی رسانه‌های خارجی، باید سیاسی بدانیم؟

نه. فوتبال کاری به سیاست ندارد. ما به‌عنوان یک تیم ورزشی باید به امریکا، انگلیس و تمام تیم‌هایی که در جام جهانی 2022 حضور دارند، احترام بگذاریم. به این خاطر که ما داریم به‌عنوان یک ورزشکار و سفیر از سوی کشورمان، در این تورنمنت شرکت می‌کنیم و فرهنگ، آداب و رسوم ایران را باید به بهترین شکل به نمایش بگذاریم. برای ما هیچ بحث سیاسی وجود ندارد. با این حال حدس می‌زنم بازی ایران- امریکا جذاب از آب در‌بیاید. چون این تیم مهره‌های باکیفیتی در ترکیب دارد که قریب به اتفاق آنها در لیگ‌های معتبر بازی می‌کنند. البته ما خاطرات شیرینی از تقابل با امریکا داریم اما خب از سال 98 تا الان حدود 24 سال گذشته و فوتبال در آن کشور هم پیشرفت کرده است. فکر می‌کنم کار راحتی پیش رو نداریم و باید سخت تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.

دوست‌داری بین اسکاتلند، ولز و اوکراین کدام تیم در گروه ایران قرار بگیرد؟

برای من هر سه کشور خوب هستند و تفاوت آنچنانی ندارند. فکر می‌کنم ولز تیمی باشد که نسبت به دو تیم دیگر بازیکنان بهتری در اختیار دارد و در مسابقات قبلی هم نشان داده که تیم قدرتمندی است. البته جام جهانی تورنمنتی است که شما باید آماده رویارویی با سخت‌ترین و قدرتمندترین رقبا باشید. بازی آسانی در جام جهانی وجود ندارد و همه تیم‌ها با شایستگی به رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر سپاهان رکورددار بیشترین برد بین نمایندگان ایران در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شد سرمربی سابق تیم ملی والیبال لهستان: ویلموتس در بلژیک هم منفور است! ایگور بلانوف، برنده توپ طلا در جنگ اوکراین / عکس سوپر گل دیمیتری پایه به پائوک سالونیکی در لیگ کنفرانس اروپا (مارسی 2-0 پائوک سالونیکی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سعید عزت اللهی جام جهانی دست کم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن، چلسی، یونتووس، میلان، منچستر یونایتد، دورتموند، بایرن موینخ و لیورپول در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز شنبه

لیگ برتر انگلیس (وستهام - لیورپول) ساعت ۱۵:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

بوندس‌لیگا آلمان (بایرن موینخ - آینتراخت فرانکفورت) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

بوندس‌لیگا آلمان (لایپزیگ - دورتموند) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - برنلی) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (ولورهمپتون - لوتون تاون) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

سری آ ایتالیا (یونتووس - میلان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

بوندس‌لیگا آلمان (بایرلورکوزن - اشتوتگارت) ساعت ۲۰:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ حرفه‌ای امارات (العین - شباب الاهلی) ساعت ۲۰:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر پرتغال (بنفیکا - براگا) ساعت ۲۰:۲۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ حرفه‌ای عربستان (الخلیج - النصر) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (استون ویلا - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

چمپیونشیپ انگلیس (هال سیتی - ایپسویچ) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لالیگا اسپانیا (اتلتیکو مادرید - اتلتیک بیلبائو) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ یک فرانسه (پاری سن ژرمن - لو هاور) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748335

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم