Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود لشگری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو با بیان مطلب فوق اظهار داشت: قرارداد کادر فنی تیم‌های ملی بانوان و آقایان و همچنین پاراتکواندو به پایان رسیده است و بر همین اساس انتخاب مربیان این تیم‌ها در دستور کار قرار گرفت و پس از انتخاب اعضای کمیته فنی، گزینه‌های هدایت تیم‌های ملی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود لشگری ادامه داد: جلسات کمیته فنی به صورت مجزا و طی دو روز برگزار شد و طی آن منتخبین هدایت تیم‌های ملی پیام خانلرخانی، محمدرضا زوار، مرتضی سلطانی، بیژن مقانلو، علی محمد بسحاق و فریبرز عسکری، مهرو کمرانی، مینو مداح، ندا زارع و عاطفه کشاورز" برنامه‌های خود را به کمیته فنی ارائه دادند و از آن دفاع کردند.

وی افزود: با توجه به آنکه در سال ۱۴۰۱ رویدادهای متعدد و مهمی پیش رو تیم‌های ملی قرار دارد، بر همین اساس کمیته فنی برنامه‌های خاصی برای تیم‌های ملی دارد که در هفته جاری با برگزاری جلسه برنامه و شرایط گزینه‌های هدایت تیم ملی بررسی و نتیجه را به اطلاع خانواده تکواندو خواهد رسید.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در پایان در خصوص تیم ملی پاراتکواندو گفت: در این بخش کمیته فنی به جمع بندی رسیده و بر همین اساس در گروه بانوان عاطفه کشاورز و در بخش مردان مرتضی سلطانی مسئولیت تیم ملی پاراتکواندو را برعهده خواهند داشت.

کد خبر 5462190

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون تکواندو ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران یحیی گل محمدی کشتی آزاد فرهاد مجیدی تیم ملی فوتبال ایران فوتسال تیم ملی فوتسال ایران جام حذفی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال هوادار تهران تیم های ملی کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج

تین نیوز

رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج اعلام کرد: امسال پنج هزار میلیارد ریال از محل فروش اوراق برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج اختصاص یافته است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، خلیل کوزه کنانی گفت: سهم امسال کرج از واگن های در اختیار دولت ۱۳۰ دستگاه تعیین شده که انتظار می رود این واگن ها به کرج واگذار شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت توسعه خط ۲ قطار شهری کرج بیان کرد: با تلاش جهادی به تازگی ایستگاه شهید سلطانی این کلانشهر زودتر از زمان مقرر آماده بهره برداری شده است .

کوزه کنانی گفت : زمان ساخت هر ایستگاه قطار شهری بین ۳۰ تا ۳۲ ماه است که این ایستگاه در مدت زمان ۲۲ زمان تکمیل شد؛ ایستگاه شهید سلطانی کرج تا خرداد ماه امسال به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری افزود: اکنون یک رام قطار برای فعالیت در مسیر ۴.۵ کیلومتری چهار راه طالقانی تا ایستگاه شهید سلطانی در کرج موجود است و درصدد هستیم تا یک رام دیگر برای فعالیت درآن خرید کنیم.

خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۵ آغاز شد که تاکنون ۱۵ کیلومتر از تونل این خط حفاری شده است.

قطعه نخست این خط به طول ۶.۵ کلیومتر اسفند ماه سال۱۴۰۱ با حضور وزیر کشور بین گلشهر و چهار راه طالقانی کرج بهره برداری شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها