Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بازیکن سابق تیم سپاهان با اشاره به وضعیت این تیم در گروه خود گفت: اگرچه برای اظهار نظر در این مورد زود است اما با توجه به کیفیت بازی سپاهان، این تیم در گروه خود شانس نخست صعود است. - اخبار استانها -

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در اصفهان، با اشاره به بازی سپاهان در برابر پاختاکور ازبکستان و غلبه بر این تیم اظهار داشت: محرم نویدکیا ترکیب بسیار هجومی را در برابر پاختاکور چیده بود به این صورت که همزمان حسینی، شهباززاده و مغانلو و در پشت ﺁن‌ها احمدزاده و سروش رفیعی، ترکیبی کاملا هجومی است و با توجه به اینکه اسماعیلی‌فر و نورافکن مدافعان چپ و راستی هستند که کاملا در حملات تیم شرکت دارند و بنابراین سپاهان در موقعیت‌های مناسب یکپارچه و سراسر حمله می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فکر می‌کنم پاختاکور تیم ضعیفی نبود، افزود: پاختاکور به نظر تیم ضعیفی نمی‌ﺁمد بلکه در تک موقعیت‌های خود نشان می‌دادند که تیم سازمان‌یافته‌ای هستند و خیلی زود سپاهان را غافلگیر کردند و احساس کردم که سپاهان در نیمه نخست قدری در شوک فرو رفت اما نیمه دوم را فوق‌العاده شروع‌ کردند و دو گل زودهنگام را به ثمر رساندند.

این کارشناس فوتبال با تمجید از قدرت تاکتیکی سپاهان ادامه داد: در برابر سپاهان اگر تیمی عقب بیافتد، کار برای ﺁن تیم بسیار دشوار می‌شود چراکه قدرت تاکتیکی سپاهان در انتقال از دفاع به حمله بسیار خوب است و همانطور که دیدیم سپاهان می‌توانست گل‌ها چهارم و پنجم و حتی گل ششم را هم بزند اما در نهایت ﺁنچه که اهمیت داشت این بود که شروع کار سپاهان در لیگ قهرمانان ﺁسیا با پیروزی و کسب 3 امتیاز باشد و خوشبختانه این اتفاق افتاد و سپاهان مزد کیفیت بهتر خود را گرفت.

وی بازی سپاهان در نیمه نخست را محتاطانه توصیف و خاطرنشان کرد: سپاهان بازی را بسیار محتاطانه شروع کرده و تا حدود دقیقه 25 سپاهان حریف را از عقب پرس می‌کرد و در واقع با این کار در حال ارزیابی تیم حریف بود که امری طبیعی است زیرا این نخستین بازی بود و شناختی از حریف نداشت اما در حین این ارزیابی روی یک موقعیت گل خوردند و این اتفاق کار را کمی برای سپاهان دشوار کرد.

هافبک سپاهان: کسب پیروزی مقابل پاختاکور بسیار مهم و روحیه بخش بودنگاهی به برد طلایی‌پوشان فوتبال ایران در نخستین دیدار آسیایی؛ سپاهان 3 ـ پاختاکور یک + فیلمگزارش تصویری اختصاصی تسنیم از پیروزی طلایی سپاهان در نخستین دیدار آسیایی

جمشیدیان با اشاره به کامبک سپاهان در نیمه دوم افزود: با شروع نیمه دوم، سپاهان اولا پرس خود را جلو کشید و حریف را در زمین خودش پرس کرد و اجازه بازی‌سازی به حریف نداند و نیز تیم حریف را به طور کامل به عقب راندند و ﺁن فشاری که به حریف وارد کردند نهایتا روی دو ضربه ایستگاهی جواب داد و این تیم موفق شد گل خورده را جبران کرده و از حریف پیش بیافتد.

وی درباره گل سوم افزود: بعد از زدن دو گل و پیشی گرفتن از حریف، سپاهان باید مجددا عقب می‌کشید تا از فضایی که ایجاد می‌شود برای ضد حمله استفاده کند که این کار را نیز انجام داد و پرس خود را عقب بردند و زمانی که توپ را به دست می‌ﺁوردند فوری از فضای پشت مدافعان برای خلق موقعیت ضدحمله استفاده می‌کردند و به همین ترتیب به گل سوم هم رسیدند و چندین گل دیگر هم می‌توانستند بزنند.

بازیکن پیشکسوت سپاهان در ارتباط با تغییر تاکتیک سپاهان در بازی تصریح کرد: همه تغییر تاکتیک‌هایی که نویدکیا برای تیمش اعمال کرد، چه از دقیقه سی، چه از نیمه دوم و چه پس از زدن گل دوم، همگی کارساز بودند و این پیروزی، علاوه بر کیفیت بازی و بازیکنان، حاصل برنامه‌ریزی و تفکر خوب کادر فنی تیم بود.

وی پیرامون سطح رقابت‌های ﺁسیایی و راهی که سپاهان امسال در این رقابت‌ها در پیش دارد افزود: لیگ قهرمانان ﺁسیا، نسبت به مثلا لیگ قهرمانان اروپا بسیار متفاوت است چراکه در ﺁسیا به جز یکی دو مورد در شرق ﺁسیا بقیه تیم‌ها دائما در حال تغییرند و نوسان زیادی دارند؛ البته در یک مقطعی سپاهان هم به یک ثباتی رسیده بود اما در حال حاضر تیم‌ها مقطعی هستند و نمی‌توان بر اساس رویارویی‌های گذشته این تیم‌ها با یکدیگر، ﺁن‌ها را قضاوت کرد. مثلا الدحیل یک سال تیم بسیار خوبی بود اما در سایر سال‌ها نهایتا توانسته از گروه خود بالا بیاید یا التعاون که تیم مطرحی در عربستان محسوب نمی‌شود و ما واقعا شناخت کافی از این تیم‌ها نداریم.

جمشیدیان سپاهان را شانس اول صعود از گروه خود دانست و افزود: همانطور که گفتم فعلا برای پیش‌بینی و ارزیابی زود است و بعد از دور رفت بهتر می‌توان در این باره نظر داد اما به نظر می‌رسد سپاهان در این دوره روی کاغذ، بخت نخست صعود از گروه خودش است و این موضوع نه به دلیل غلبه بر پاختاکور بلکه به دلیل کیفیت فوق‌العااده‌ای است که این تیم دارد و فکر می‌کنم این توانایی را دارد که مقتدرانه از گروه خود صعود کند؛ به هرحال برای هر دو نماینده کشورمان، سپاهان و فولاد ﺁرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانند افتخارات خوبی را نصیب ایران کنند.

انتهای پیام/174/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان گروه خود نیمه دوم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009/10،‌ دو تیم بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 84 به سود بارسلونا خاتمه یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو با توجه به پیروزی 3-1 در بازی رفت، به فینال راه یافتند. 

دانلود (30.2MB)

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس