Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@06:42:59 GMT

سپاهان و الدحیل؛ بازی بزرگ گروه طلایی‌پوشان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۲۸۴۹

سپاهان و الدحیل؛ بازی بزرگ گروه طلایی‌پوشان

گروه استان‌ها- تیم فوتبال سپاهان در دومین روز از مرحله رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الدحیل قطر خواهد رفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رقابت‌های روز دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 از فردا آغاز می‌شود و تیم فوتبال سپاهان در روز یکشنبه 21 فروردین ماه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان به مصاف تیم فوتبال الدحیل خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان در دومین گام از فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، باید آماده مصاف با الدحیل قطر شود؛ تقابلی سخت و نفس‌گیر که نتیجه آن روی ادامه روند هر 2 تیم در ادامه مسابقات تاثیر مستقیمی دارد. زردپوشان اصفهانی پس از پیروزی پرگل مقابل پاختاکور در روز نخست مسابقات، حالا باید در دومین روز رقابت‌ها مقابل سرسخت‌ترین رقیب‌شان در مرحله گروهی حاضر شوند، دیداری که اگر با پیروزی نویدکیا و تیمش خاتمه یاید، نیمی از راه صعود را برای سپاهانی‌ها هموار خواهد کرد.

زردپوشان اصفهانی در شرایطی آماده مصاف با الدحیل می‌شوند که در نخستین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور به میدان رفته و در یک بازی تماشایی و دیدنی، این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست دادند و با پیروزی قاطعانه‌ای که به دست آوردند، شرایط را در ادامه راه هموار کردند.

در آن سو الدحیل در بازی نخست خود مقابل التعاون عربستان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا شروع ضعیفی در فصل جاری لیگ قهرمانان داشته باشد. زردپوشان اصفهانی با 3 امتیازی که در بازی اول به دست آوردند، با توجه به نتیجه بازی الدحیل و التعاون، به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم عربستانی در صدر گروه D ایستاده‌اند. الدحیل نیز با در نظر گرفتن نتایج رقم خورده در روز نخست رقابت‌ها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پاختاکور در رده سوم گروه D قرار گرفته است.

بازی سپاهان مقابل الدحیل بدون شک سخت‌ترین بازی نویدکیا و تیمش در مرحله گروهی به شمار می‌رود. زردپوشان اصفهانی باید مقابل تیمی به میدان بروند که بازیکنان باکیفیت و ستاره‌های بزرگی را در ترکیب خود دارد و از طرف دیگر با توجه به شکستی که در بازی نخست مقابل التعاون پذیرفته، چاره‌ای جز پیروزی مقابل سپاهان ندارد و با تمام توان به مصاف زردپوشان اصفهانی خواهد آمد.

سپاهان برای بازی مقابل الدحیل شرایط خوبی دارد؛ شاگردان نویدکیا در هفته‌های اخیر روند رو به رشدی را آغاز کرده‌اند و فوتبال باکیفیتی را به نمایش می‌گذارند. سپاهان در هفته‌های اخیر فوتبال هجومی و حساب شده به نمایش می‌گذارد و انسجام تیمی و تاکتیکی شکل گرفته در این تیم باعث شده که شاگردان نویدکیا در لیگ قهرمانان عملکرد متفاوتی نسبت به لیگ داشته باشند. در واقع باید گفت که نظم تیمی و تاکتیکی، دوندگی بی‌امان و حفظ تمرکز بازیکنان در روند بازی 3 فاکتور مهم در نمایش‌های اخیر سپاهان است و همین عوامل می‌تواند در بازی فردا شب نیز راه‌گشا باشد.

با این حال سپاهان مقابل الدحیل کار سختی در پیش دارد؛ زردپوشان اصفهانی باید مصاف تیمی بروند که از خط حمله‌ای قوی‌ برخوردار است و در فصل جاری با 59 گل زده بعد از السدِ صدرنشین صاحب بهترین خط حمله لیگ ستارگان قطر است. الدحیل در 22 بازی 14 برد، 5 تساوی و 3 باخت کسب نموده و با 47 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. ستاره‌ اصلی الدحیل در خط حمله "مایکل اولانگا" است که با 24 گل‌ زده، بهترین گلزن این فصل لیگ ستارگان قطر نیز به شمار می‌رود اما مشخص نیست که کرسپو به چه دلیل از اولانگا در بازی مقابل التعاون استفاده نکرد و وضعیت او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

الدحیل در ترکیب خود نیز صاحب چند بازیکن خطرناک است، "مغز علی" وینگر_مهاجم الدحیل، از مهره‌های کلیدی این تیم بوده و در فصل جاری 7 گل برای تیمش به‌ ثمر رسانده و 7 پاس‌گل داده است، این بازیکن از قدرت شوت‌زنی بالایی برخوردار است و نقش مهمی در طراحی حملات الدحیل دارد. " ادمیلسون جونیور" وینگر چپ الدحیل دیگر بازیکن موثر این تیم است که در لیگ ستارگان قطر 6 گل به ثمر رسانده و 11 پاس گل داده است و در بازی مقابل التعاون زننده تک گل تیمش بود.

نقطه ضعف اصلی الدحیل خط دفاعی آن است. الدحیل در لیگ ستارگان قطر، در 22 بازی، 24 گل را دریافت کرده‌اند که نشان از ضعف این تیم در فاز دفاعی داشته و بدون شک اگر سپاهانی‌ها باهوش عمل کرده و قدر فرصت‌های ایجادشده را بدانند، می‌توانند از ضعف این تیم در خط دفاعی بهره ببرند.

محمدی‌راد: امیدوارم سپاهان با مربی و تفکر جدید به اهدافش برسد/ علاقه زیادی به شیوه کار هینن دارمهافبک سپاهان: کسب پیروزی مقابل پاختاکور بسیار مهم و روحیه بخش بودنگاهی به برد طلایی‌پوشان فوتبال ایران در نخستین دیدار آسیایی؛ سپاهان 3 ـ پاختاکور یک + فیلم

مصدومان و محرومان:

هر 2 تیم برای این دیدار بازیکن محرومی ندارند.

گلزنان برتر:

در تیم سپاهان مغانلو با 9 گل زده و در تیم الدحیل مغزعلی با 7 گل زده برترین گلزنان 2 تیم هستند.

ترکیب احتمالی سپاهان :

رشید مظاهری، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.

سرمربی: نویدکیا

ترکیب احتمالی الدحیل:

صالح زکریا، آلدرویرلد، بسام الراوی، سلطان البریک، محمد علاءالدین، فرجانی ساسی، کریم بوضیاف، المعز علی، نام تائه‌هی، ادمیلسون جونیور، عبدالرحمان مصطفی

سرمربی: هرنان کرسپو

برنامه بازی‌های آینده گروه D لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

دوشنبه 22 فروردین

التعاون عربستان - پاختاکور

پنج شنبه 25 فروردین

الدحیل - پاختاکور

جمعه 26 فروردین

التعاون عربستان - سپاهان

دوشنبه 29 فروردین

پاختاکور- الدحیل

سه شنبه 30 فروردین

سپاهان - التعاون عربستان

جمعه 2 اردیبهشت

سپاهان - پاختاکور

شنبه 3 اردیبهشت

التعاون عربستان - الدحیل

سه شنبه 6 اردیبهشت

الدحیل - سپاهان

چهارشنبه 7 اردیبهشت

پاختاکور- التعاون عربستان

انتهای پیام/170/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا زردپوشان اصفهانی التعاون عربستان لیگ ستارگان قطر مقابل التعاون مرحله گروهی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال

به گزارش ورزش سه، پیروزی سپاهان هرچند سخت و نفس گیر اما مسبب صعود سپاهان به یک چهارم نهایی جام حذفی بعد از سه سال شد.

سپاهانی‌ها آخرین بار در جام حذفی فصل ۰۰-۱۳۹۹ با شکست  خوشه طلایی ساوه موفق به صعود به جمع هشت تیم برتر شده بودند که در نهایت در بازی مقابل فولاد نکونام با شکست در ضربات پنالتی از جام کنار رفتند.

شاگردان مورایس با توجه به اختلاف زیادی‌که با استقلال در صدر جدول دارند، طبیعتا جام حذفی را هدف اول خود در فصل جاری می‌دانند.

جامی که به دست آوردن آن می‌تواند منجر به اشتی دوباره سکوها با کادر فنی این تیم شود و شرایط را برای سومین فصل فعالیت سرمربی پرتغالی طلایی پوشان در این تیم مهیا کند.

دیگر خبرها

  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان