Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد انصاری همچنان مطالبات خود را از پرسپولیس نگرفته است

رضا درویش پاسخ عجیبی به درخواست محمد انصاری داده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، محمد انصاری بازیکن پیشین تیم پرسپولیس با وجود جدایی از این باشگاه و تلاش‌هایی که برای دریافت مطالباتش از پرسپولیس داشت، اما هنوز نتوانسته حساب خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ با این باشگاه تسویه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری از سال 1394 تا سال 1399 مبلغی در حدود 2 میلیارد و 600 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارد که البته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد این پول را‌‌‌‌‌‌‌‌ جهت صرف امور خیریه به یک موسسه خیریه پرداخت خواهد کرد.

انصاری که با وجود تلاش‌های زیاد هنوز موفق به تسویه حساب با باشگاه سابق خود نشده، در جریان دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد، با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس دیدار کرد و پیگیر دریافت مطالبات خود شد. مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این موضوع به انصاری گفته است:

دعا کن هرچه زودتر برجام امضا شود تا با آزاد شدن پول‌های کشور ما هم بتوانیم طلب تو را‌‌‌‌‌‌‌‌ بدهیم!

این پاسخ عجیب از سوی درویش به انصاری در حالی داده شده که این بازیکن می‌تواند با شکایت از پرسپولیس به AFC مطالبات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت کامل دریافت کند.

گفتنی است؛ در صورت امضای یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به جهت بند رضایت مربی، مطالبات انصاری از پرسپولیس 3 میلیارد تومان خواهد شد که در صورت پرداخت این مبلغ از سوی باشگاه به بازیکن پیشین خودش، این پول صرف امور خیریه می‌شود.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر سپاهان رکورددار بیشترین برد بین نمایندگان ایران در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شد سرمربی سابق تیم ملی والیبال لهستان: ویلموتس در بلژیک هم منفور است! ایگور بلانوف، برنده توپ طلا در جنگ اوکراین / عکس سوپر گل دیمیتری پایه به پائوک سالونیکی در لیگ کنفرانس اروپا (مارسی 2-0 پائوک سالونیکی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) درگیری عجیب محمد صلاح با یورگن کلوپ!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # یورگن کلوپ ، محمد صلاح ، لیورپول سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) درگیری عجیب محمد صلاح با یورگن کلوپ!
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟