Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال فولاد در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الغرافه قطر که سعید عزت اللهی را در اختیار دارد به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد. البته شاگردان نکونام در این بازی کاملا مسلط بودند و با بدشانسی نتوانستند به پیروزی برسند.

فولادی ها قرار است فردا(یکشنبه) در دومین بازی خود مقابل شباب الاهلی دبی به همراه قائدی و نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان صف آرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راشد الدوسری رئیس باشگاه الغرافه امروز در مصاحبه با نشریه «الوطن» قطر به تمجید از فولاد پرداخت و گفت: نتیجه بازی اول برای ما مقابل فولاد خوب بود. رقیب پر از ستاره های فوتبال ایران بود و بازیکنان خارجی خوبی مثل موسی کولیبالی در خط دفاع و شیما برزیلی در خط حمله را در اختیار داشت.

وی افزود: به نظرم فولاد شانس اول صدرنشینی گروه است و می تواند صدرنشین راهی مرحله بعد شود. اما در مقابل الغرافه این روزها به دلیل مصدومیت های زیاد رنج می برد و با بازیکنان جوان و بی تجربه وارد این تورنمنت آسیایی شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فولاد الغرافه قطر جواد نکونام سعید عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید

به گزارش همشهری آنلاین، اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت.

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است.به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

کد خبر 848339 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند