Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو گفت: گزینه‌های هدایت تیم‌های ملی برنامه‌های خود را به کمیته فنی ارائه دادند و ما نیز در حال بررسی این برنامه‌ها هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی کمیته فنی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار داشت: قرارداد کادر فنی تیم‌های ملی بانوان و آقایان و همچنین پاراتکواندو به پایان رسیده است و بر همین اساس انتخاب مربیان این تیم‌ها در دستور کار قرار گرفت و پس از انتخاب اعضای کمیته فنی، گزینه‌های هدایت تیم های ملی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود لشگری ادامه داد: جلسات کمیته فنی به صورت مجزا و طی دو روز برگزار شد و طی آن منتخبین هدایت تیم های ملی "پیام خانلرخانی، محمدرضا زوار، مرتضی سلطانی، بیژن مقانلو، علی محمد بسحاق و فریبرز عسکری، مهرو کمرانی، مینو مداح، ندا زارع و عاطفه کشاورز" برنامه‌های خود را به کمیته فنی ارائه دادند و از آن دفاع کردند.

وی افزود: با توجه به آنکه در سال ۱۴۰۱ رویدادهای متعدد و مهمی پیش رو تیم‌های ملی قرار دارد، بر همین اساس کمیته فنی برنامه‌های خاصی برای تیم های ملی دارد که در هفته جاری با برگزاری جلسه برنامه و شرایط گزینه های هدایت تیم ملی بررسی و  نتیجه را به اطلاع خانواده تکواندو خواهد رسید.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در پایان در خصوص تیم ملی پاراتکواندو گفت: در این بخش کمیته فنی به جمع بندی رسیده و بر همین اساس در گروه بانوان عاطفه کشاورز و در بخش مردان مرتضی سلطانی مسئولیت تیم ملی پاراتکواندو را برعهده خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو تکواندو هدایت تیم های ملی فدراسیون تکواندو کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات ريیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:
«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

دیگر خبرها

  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ