Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی دررسیدگی به پرونده های طرح نظارتی ویژه نوروز در استان خبر داد. 

نجف زاده در گفت و گو با ایسنا افزود: تعزیرات حکومتی استان در اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز که از تاریخ ۱۴اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین سال جاری در جهت رفاه حال هموطنان و حمایت از مصرف کنندگان و مقابله با گرانفروشی ما یحتاج شب  عید  برگزار نمود با راه اندازی گشت های مشترکی در سراسر استان  با هماهنگی دستگاههای ذی ربط و بازرسیهای میدانی در سطح بازار به تعداد ۲۷۶۶ واحد صنفی پرونده تخلفاتی تشکیل و در رسیدگی به این پرونده ها متخلفین را به پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:آمار مقایسه ای نشان از رشد ۶۵ درصد ی جریمه صادره نسبت به مدت مشابه سال گذشته است  که دراین میان عمده فراوانی تخلفات صورت گرفته در این پرونده ها به ترتیب عدم درج قیمت با۷۰۴ مورد،گرانفروشی با ۴۹۰ مورد،کم فروشی ۳۶۷ مورد،عدم صدور فاکتور ۲۰۳ مورد،عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ۱۵۰ مورد،تقلب در عرضه کالا با ۱۱۴ مورد و... بوده است.

نجف زاده گفت: با شروع ماه رمضان بلافاصله پس از ایام تعطیلات نوروزی و ضرورت استمرار روند نظارت بر عرضه کالاهای اساسی و افزایش تقاضا ازسوی  مصرف کنندگان برای خرید گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن، قند، شکر، خرما، شیرینی جات از جمله زولبیا و بامیه، سبزیجات، آش، حلیم و... ، وضرورت نظارت بربازارکالاهای مزبور تعزیرات حکومتی استان بلا فاصله و با شدت و حدت بیشتر اقدام به برگزاری طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از۱۴ فروردین ماه تا پایان این ماه مبارک بمنظورنظارت بربازار کالاهای یادشده می کند که در این طرح نیز با راه اندازی گشت های مشترکی با هماهنگی دستگاههای ذی ربط و بازرسیهای میدانی ازاصناف مذکور برخورد سریع و قانونی با تخلفات احتمالی علی الخصوص گرانفروشی  درمحل خواهدنمود.

وی بااشاره به آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت  و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا وارز  وبهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان ودربخش کالاوخدمات  از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت؛معدن وتجارت استان ودربخش بهداشت ودارو ودرمان از طریق تلفن ۱۹۰ و دربخش قاچاق کالا و ارز از طریق  تلفن ۱۱۰  به پلیس مبارزه باقاچاق کالا وارز استان گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نظارت بر بازار عید اقلام ماه رمضان طرح نظارتی نوروزی تعزیرات حکومتی استان طرح نظارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با گزارش مردمی گشت مشترک تعزیرات حکومتی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اداره صمت، مسکن و شهرسازی، اماکن و اتحادیه املاک یک مشاور املاک در شهرستان کرمانشاه به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمب شد.

وی افزود: پرونده تخلفاتی این املاکی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat ۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

شاهی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان