Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@17:35:03 GMT

قاچاقچی ساعت مچی به پرداخت جریمه ۷ میلیاردی محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۳۱۱۵

قاچاقچی ساعت مچی به پرداخت جریمه ۷ میلیاردی محکوم شد

گروه استان‌ها- مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از محکومیت ۷ میلیاردی برای قاچاق ساعت مچی توسط مسافر ورودی به فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، احمد جعفری نسب با اشاره به کشف 2 ساعت مچی از یک مسافر اظهار داشت: با دریافت گزارش از پلیس آگاهی فرودگاه امام (ره) در مورد قاچاق ساعت توسط یکی از مسافران ورودی، در بازرسی انجام شده تعداد 2 عدد ساعت مچی مردانه کشف و پرونده آن برای رسیدگی به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از دریافت گزارش کارشناسی پلیس فرودگاه و بررسی مدارک و مستندات موجود در پرونده، شعبه رسیدگی کننده تخلف انتسابی را محرز دانسته و متهم علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت 7 میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون‌شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود.

سارقان کامیون‌های باری سبزی و صیفی‌جات در مرز شلمچه دستگیر شدند9 نفر از عاملان جنایت کاظم‌آباد کرمان در کمتر از 48 ساعت دستگیر شدنددرگیری مسلحانه مرزبانان ‌با اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات در ‌هورالعظیم/ انهدام باند قاچاق سلاح و دستگیری 3 شرور مسلح

جعفری نسب با اشاره به اینکه فرودگاه امام خمینی (ره) در ری قرار دارد خاطرنشان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان های استان تهران تعزیرات حکومتی ساعت مچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی بیان کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه بعد از تحقیق‌های لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

طیبی ادامه داد: علاوه بر جزای نقدی پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی نیز محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی اهواز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 6091325

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند