Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@19:43:32 GMT

مربیان ملی کشتی آزاد برای 2 رویداد مهم معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۳۱۹۲

مربیان ملی کشتی آزاد برای 2 رویداد مهم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، با پیشنهاد پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و موافقت فدراسیون کشتی، سید مصطفی میرعمادیان، مصطفی آقاجانی، احسان امینی، اباذر اسلامی و بهنام احسان پور بعنوان مربی، عباس خدایاری بعنوان مربی آمادگی جسمانی و علی مدهنی بعنوان آنالیزور این تیم برای حضور در مسابقات جهانی صربستان و بازی‌های آسیایی چین منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، مسابقات جهانی کشتی آزاد به میزبانی صربستان و بازی‌های آسیایی به میزبانی هانگژو چین تابستان امسال برگزار خواهد شد. اردوهای تیم ملی و چرخه انتخابی به همین منظور در حال پیگیری است. آزادکاران کشورمان قرار است اواخر فروردین‌ماه در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آزاد مسابقات جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی


ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را تحریم کرد.

  با تصمیم کمیته فنی مچ اندازی، تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ ازبکستان شرکت نمی‌کند.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، پس از اینکه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه‌های عجیب، میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز جلسه کمیته فنی مچ اندازی با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای گیری در رابطه با اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران(نایب قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.

تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین المللی مستریونیورس ۲۰۲۴ ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی ۲۰۲۴ مولداوی بگذارند.

از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی جام زنده یاد یزدان‌راد (مستریونیورس ایران) در خردادماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

 
 

دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال