Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان اسبق تراکتور از بازگشت پرشورها به ورزشگاه ابراز خوشحالی کرد.

مرتضی اسدی، کاپیتان اسبق تراکتور در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، درباره پیروزی یک بر صفر تراکتور در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خوشحالیم این تیم پس از ۱۳ هفته پیروز شد و سال جدید را با برد آغاز کرد. خوشحالی بیشتر ما از این بود که این پیروزی با حضور پرشورها در ورزشگاه همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما که بیننده مسابقه بودیم از حضور پرشورها لذت بردیم. با بازگشت پرشورها خون جدیدی در رگ‌های تراکتور جریان پیدا کرد و امیدوارم دوباره مانع حضور هواداران در استادیوم نشوند.

او افزود: مس موقعیت‌های خوبی داشت و می‌توانست برنده بازی شود اما ما از تک موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و توانستیم برنده بازی شویم. من معتقدم با حضور تماشاگران، تراکتور بهتر و بهتر می‌شود چرا که پشت سر اسم تراکتور، هوادارانش هستند. امیدوارم نتایج بهتری از تراکتور شاهد باشیم.

پیشکسوت تراکتور درباره عملکرد محمدرضا اخباری بیان کرد: او خیلی خوب کار کرده است. با این که در این بازی یکی، دو اشتباه داشت اما اگر بخواهیم میانگین بگیریم، محمدرضا از پارسال فوق‌العاده کار کرده و یکی از ستون‌های تراکتور بوده است. او یکی از بازیکنانی است که نمرات خیلی خوبی گرفته و به عنوان یک لیدر فوق‌العاده بوده است. امیدواریم دوباره به تیم‌ملی دعوت شود و به عنوان یکی از مهره‌های ثابت آن باشد.

اسدی در ادامه درباره منتفی شدن واگذاری تراکتور گفت: اگر دغدغه ما مبنی بر تغییر مالکیت بود به خاطر جایگاه تراکتور بود. در دو فصل گذشته شاهد تراکتور شادابی نبودیم. اگر انتقادی از سوی مرتضی اسدی به مالکیت و مدیریت باشگاه بوده به خاطر این است که هوادار نباید به این میزان اذیت شود. مسئولان استان می‌توانند آقای زنوزی را حمایت کنند تا این تیم نتیجه بگیرد. دغدغه فکری ما این است که تراکتور نتیجه بگیرد وگرنه ما به دنبال منافع شخصی نیستیم. ما به عنوان یک هوادار اذیت می‌شویم که تراکتور چنین جایگاهی دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مرتضی اسدی ، تیم فوتبال تراکتور ، استانی ورزشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مرتضی اسدی تیم فوتبال تراکتور استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • رئیسی: ایران در تعامل با کشورهای آفریقایی تامین منافع متقابل را دنبال می‌کند
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام