Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی چلسی در آخرین مصاحبه خود مدعی شد که برای حل مشکلات خود در داخل و خارج از زمین فوتبال، شکلات می‌خورد.

توخل که در این ایام، بدترین لحظات خود را سپری می‌کند در پاسخ به خبرنگاران گفت که مشکلات تلخ ذهنی‌اش را با خوردن چیزی شیرین رفع می‌کند.

چلسی با توخل در روز چهارشنبه مقابل رئال مادرید تن به شکست داد تا در یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها هفته گذشته در مقابل برنتفورد شکست 4 بر یک را تجربه کردند و با اینکه در رده سوم لیگ برتر هستند، کمی جایگاهشان متزلزل شده و باید زودتر از هر زمان به دوران اوج خود بازگردند.

هفته گذشته توخل پس از 13 سال زندگی مشترک از همسرش نیز جدا شد تا این مشکل نیز به مشکلات عدیده باشگاه چلسی در این روزها اضافه شود. باشگاهی که به دلیل بلوکه شدن اموال آبراموویچ در وضعیت بد اقتصادی قرار دارد.

توخل در خصوص اینکه چه حسی پس از بازی رئال داشته گفت: میزان شکلاتی که نیاز داشتم تا بتوانم از آن بازی بگذرم و آن را جبران کنم، خیلی زیاد بود.

وی ادامه داد: شما در میانه شب می‌نشینی و به آن فکر می‌کنی. شروع می‌کنی به نوشتن و نوشتن و نوشتن و بعد می‌فهمی که زمان زیادی را اختصاص داده‌ای که چیزی را فراموش نکنی. در آن لحظه، شما سرعت دیدن بازی را دوبرابر می‌کنید تازه زودتر این مسابقه تمام شود. بعد متوجه می‌شوید که اصلا در جای خوبی نیستید. پس بلند می‌شوید، کمی قدم می‌زنید، به آشپزخانه می‌روید یا استراحت می‌کنید تا آرام شوید. تماشای آن مسابقه با رئال اصلا خوب نیست.

سرمربی چلسی گفت: کمی برایم تعجب آور است که ما در بازی مقابل رئال چقدر بدون ساختار بازی کردیم. معمولا نظم بازی ، نقطه قوت ماست ولی در این بازی اصلا چنین چیزی رخ نداد.

چلسی امشب میهمان ساوتهمپتون در سنت‌مری است. آنها امیدوارند با پیروزی مقابل شاگردان هازن‌هوتل دوباره به روزهای خوب بازگردند و با امیدواری به مادرید برای بازی برگشت مقابل رئال سفر کنند.

آبی‌ها همچنان کلوم هادسون اودوی و بن چیلول را در اختیار ندارند و به نظر می‌رسد، لوکاکو و زیاش نیز این مسابقه را از دست بدهند.

از طرف دیگر، کانته و جورجینیو نیز از روزهای آرمانی خود فاصله گرفتند و باید دید توخل چگونه می‌تواند این تیم بدون ‌تمرکز را دوباره احیا کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: توخل سرمربی چلسی چلسی رئال مادرید لیگ برتر انگلیس مقابل رئال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در دیداری پرماجرا در نهایت برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد. این در حالی بود که بحث زیادی در خصوص تصمیمات وحید کاظمی، داور این بازی، شکل گرفته بود. صادق آلبوصبیح، هافبک جنگنده شمس آذر، درباره شرایط تیمش برای بازی‌های باقی مانده گفت: دیداری سختی پیش رو داریم. پیکان طی هفته‌های اخیر به نتایج خوبی رسیده است.

وی درباره بازی مقابل استقلال و عملکرد این تیم در استادیوم آزادی گفت: باید آن بازی را فراموش کنیم. روز خوب ما نبود وگرنه اتفاقات بهتری می‌افتاد. باید خیلی زود جبران کنیم. دوست ندارم به آن بازی فکر کنیم و آینده را هم تحت تاثیر قرار دهیم. چند هفته دیگر از لیگ برتر باقی مانده است. می‌توانیم موقعیت بهتری در جدول به دست بیاوریم.

هافبک شمس آذر درباره غیبت هواداران این تیم در جدال مقابل پیکان گفت: بدون آنها یک چیز بزرگ در این بازی کم داریم. ابتدا جا دارد از حمایت خالصانه آنها در بازی مقابل استقلال خصوصا در استادیوم آزادی تشکر کنیم. هواداران شمس آذر حامی بزرگی برای ما طی هفته‌های اخیر بوده‌اند. جای خالی آنها را در این بازی حس خواهیم کرد اما قول می‌دهیم با بالاترین انگیزه و توان برای خوشحالی آنها بجنگیم.

دیگر خبرها

  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!