Web Analytics Made Easy - Statcounter

‎همراه اول به عنوان حامی جدید والیبال ایران تا بازی‌های المپیک 2024 پاریس معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز (شنبه 20 فروردین) در مراسمی از حامی جدید تیم‌های ملی والیبال ایران با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در سالن فدراسیون والیبال رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون والیبال و قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران در این مراسم با امضای قراردادی، «همراه اول» را تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس به عنوان حامی انحصاری والیبال ایران معرفی کردند.

سپس طرفین با امضای عکس تیمی از ترکیب جوان و نسل جدید تیم ملی والیبال ایران، برای تیم‌های ملی والیبال کشورمان در رویدادهای پیش‌رو آروزی موفقیت کردند.

همچنین در ادامه این مراسم، لباس تیم ملی والیبال ایران با نام همراه و شماره ۲۰۲۴ از سوی رئیس فدراسیون والیبال به مدیر عامل همراه اول اهدا شد.

قرار بود مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در این مراسم شرکت کند که به دلیل جلسه فوری دیگری نتوانست در مراسم رونمایی از حامی والیبال ایران شرکت کند.

در این مراسم علاوه بر اصحاب رسانه، حسین مجلسی مدیرکل حوزه مدیریت، مصطفی درجزی مدیرکل کسب و کار، حامد حکاکان مدیرکل ارتباطات، عباس لطفعلیان معاون تجاری و مهندس سعید نقدی مدیر برند شرکت همراه اول حضور داشتند.

همچنین میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی، محمود افشاردوست کارشناس خبره هیات رئیسه، امیرخوش خبر سرپرست تیم ملی و مهدی اسلامی خزانه‌دار فدراسیون والیبال از دیگر شرکت کنندگان در مراسم رونمایی از حامی مالی والیبال ایران تا المپیک 2024 پاریس بودند.

 

*داورزنی: انتظار مردم از والیبال درخشش در بالاترین سطح دنیاست

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در مراسم معرفی همراه اول به عنوان حامی والیبال ایران تا المپیک 2024 اظهار داشت: خوشحالم که همکاری خوب فدراسیون والیبال با همراه اول در مسیر المپیک ۲۰۲۴ پاریس اتفاق می‌افتد.

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این‌که نقش اسپانسرها و حامیان مالی در رشد و توسعه ورزش به ویژه والیبال تعیین کننده و بی‌بدیل است، تصریح کرد: تا ۱۵ سال پیش ۹۸ درصد از منابع والیبال به دولت بستگی داشت اما در حال حاضر این عدد به ۱۰ درصد رسیده است.

وی افزود: نمایش و عملکرد خوب بازیکنان و تیم‌های ملی والیبال در مسابقات مختلف مورد توجه مردم قرار گرفته‌ و باعث ایجاد غرور ملی شده و افکار عمومی به این رشته ورزشی ایران افتخار می‌کند. به قول رئیس فدراسیون جهانی والیبال تولید خوب مشتری خود را خواهد داشت و تولید ما تیم ملی والیبال ایران است.

داورزی ادامه داد: وقتی نوجوانان و جوانان والیبال ایران قهرمان جهان شدند و تیم ملی بزرگسالان برای اولین بار در المپیک 2016 حاضر شد و در المپیک 2020 برای دومین بار حاضر شد، نشان داد این موفقیت‌ها بدون حمایت حامیانی که طی 12 سال گذشته به والیبال کمک کردند، اتفاق نمی‌افتد.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به این نکته که انتظار مردم از والیبال درخشش در بالاترین سطح دنیاست، گفت: مسابقات رده سنی زیر 17 سال به رده‌های پایه فدراسیون جهانی اضافه شده است. طبیعتا شرایط به گونه‌ای است که در دینا والیبال یک رشته خانوادگی است و طبق آمار منابع رسمی در دنیا بعد از فوتبال با 3.5 میلیارد علاقه‌مند، هاکی روی یخ و کریکت تعقیب کننده در فضای مجازی، والیبال با یک میلیارد علاقه‌مند قرار دارد.

وی تصریح کرد: البته در المپیک‌ها به گفته رئیس فدراسیون جهانی، والیبال حرف اول را والیبال می‌زند. این موضوع می تواند یکی از بحث‌های جدی برای برندسازی باشد. تفاهم بین ما و همراه اول و نقش آن‌ها در پیشرفت والیبال و تحقق اهدافش بسیار تعیین‌کننده است.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: از اخوان و همکاران عزیزشان در همراه اول بسیار سپاسگزارم به خاطر توجه‌شان به والیبال. به همکاران خود هم تبریک می‌گویم که به قدری خوب کارکردند که والیبال به دفعات از مقام معظم رهبری پیام تبریک دریافت کرده است. این همکاری می‌تواند پنجره‌ای رو به پیشرفت والیبال باشد تا بتوانیم باز هم افتخارآفرینی کنیم.

داورزنی در پایان گفت: به نوبه خودم فقدان اولین کاپیتان والیبال ایران را به جامعه والیبال تسلیت می‌گویم. انشاا… بتوانیم با عملکرد و کار بهتر همه رفتگانی که در این مدت بین ما بودند و حالا نیستند از جمله حاج‌آقا محمدرضا یزدانی‌خرم که امانتی در اختیار ما گذاشتند، امیدوارم بتوانیم این امانت را سالم به مقصد برسانیم و باعث عزت و سربلندی مردم شویم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس فدراسیون والیبال ملی والیبال ایران همراه اول تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

کد خبر 6088625 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد