Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان با اعلام تشکیل توده گرد و خاک روی کشور عراق و تاثیر آن بر استان خوزستان، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش گروه استان‎‌های خبرگزاری دانشجو، هشدار سطح نارنجی شماره ۲ امروز (۲۰ فروردین‌ماه) مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان آمده است:

"توصیف شرایط جوی مورد انتظار: تشکیل توده گرد و خاک روی کشور عراق و تاثیر آن ابتدا بر مناطق غربی و مرکزی و سپس سایر مناطق استان خوزستان و در بعضی از ساعات وزش باد متوسط تا شدید

زمان شروع: ظهر شنبه ۲۰ فروردین‌ماه  

زمان پایان: اوایل وقت دوشنبه ۲۲ فروردین‌ماه

نوع مخاطره: رخداد گرد و خاک و وزش باد متوسط تا شدید

منطقه اثر: ابتدا بر مناطق غربی و مرکزی و سپس سایر مناطق استان خوزستان

اثر مخاطره: کاهش دید افقی و کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک، آسیب به نهال ها و شکستن درختان، خسارت به سازه‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی

توصیه: احتیاط در تردد بین شهری، محکم کردن سازه‌های موقت، اجتناب از تردد و پارک خودرو در اطراف درختان و ساختمان‌های نیمه کاره، بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان از تردد غیر ضروری خودداری کنند و مسئولین محترم تمهیدات لازم را به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوزستان گرد و غبار هشدار سریع گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برابر هشدارهای سازمان هواشناسی از تاریخ سه‌شنبه 1403/02/11 تا پایان روز پنج‌شنبه 1403/02/13 سامانه بارشی کشور را درگیر رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید که در برخی نقاط گردوخاک خواهد کرد.

این سامانه ار روز سه‌شنبه 1403/02/11 نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان را در بر خواهد گرفت.

در ادامه نیز روز چهارشنبه 1403/02/12 استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و نیمه غربی استانهای فارس، کردستان و لرستان تحت پوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.

و در روز پنج‌شنبه 1403/02/13 استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان متاثر از این سامانه خواند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  • صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان