Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:01:01 GMT

جلسه کمیته تخصصی تکریم مقام معلم استان کرمان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۳۷۲۲

جلسه کمیته تخصصی تکریم مقام معلم استان کرمان برگزار شد

ایسنا/کرمان با حضور اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم استان، جلسه کمیته تخصصی تکریم و بزرگداشت مقام معلم استان کرمان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بخشنامه وزارتی در خصوص برنامه شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید در سال تحصیلی 1401-1400 از طریق سامانه بزرگداشت مقام معلم به نشانی  htd.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

medu.irابلاغ شده و همه همکاران عضو ستاد بزرگداشت مقام معلم در جلسه ستاد مرکزی تکریم به صورت مجازی شرکت کرده اند.

رضا رضایی گفت: 24 نفر به عنوان داور شامل 4 نفر در دوره ابتدایی و پیش دبستانی، 4 نفر در دوره دوم ابتدایی، 4 نفر در مدارس استثنایی، 4 نفر در دوره متوسطه اول و 4 نفر در دوره متوسطه دوم و 4 نفر در دوره فنی و حرفه ای و کاردانش، مشخص شده اند.

وی با بیان این که جلسه توجیهی برای داوران استانی برگزار شده، افزود: دستورالعمل اجرایی برنامه های پیشنهادی هفته معلم در تاریخ 8 فروردین 1401 ارسال شده و ابلاغ های مورد نظر برای اعضای ستاد استانی و شهرستانی و منطقه ای صادر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: تعداد متقاضیان شناسایی شده برنامه جلوه های ویژه معلمی در سطح مدرسه یک هزار و 424 نفر شامل 234 نفر مرد و یک هزار و 190 نفر زن و راه یافتگان به مرحله داوری در سطح منطقه 94 نفر مرد و 642 نفر زن و در کل 736 نفر هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: پیش بینی شده در هفته بزرگداشت مقام معلم دیداری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سخنرانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قبل از خطبه های نماز جمعه 16 اردیبهشت 1401، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران فرهنگی، اجرای مراسم عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم صبحگاه اداری با عنوان سپاس معلم و نشست هایی با اصحاب رسانه انجام شود.

وی گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم از معلمان نمونه و برگزیده استان تجلیل می شود، نمایندگانی از اداره کل در مراسم هفته معلم در شهرستان ها و مناطق حضور می یابند و مسابقات فرهنگی و ورزشی متنوعی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان، شورای آموزش و پرورش، خیران، صدا و سیما، خبرگزاری ها و همه رسانه ها و... باید برای برگزاری باشکوه و اثربخش هفته بزرگداشت مقام معلم استفاده کنیم.

رضایی گفت: تلاش داریم تا بتوانیم امکانات رفاهی خوبی برای همکاران فرهنگی در هفته بزرگداشت مقام معلم در خانه های معلم و مراکز رفاهی، فروشگاه های معلم، درمانگاه فرهنگیان و...در نظر بگیریم، چرا که هر چه وقت و هزینه در راستای تکریم و عزتمندی معلم انجام شود سرمایه گذاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش هفته معلم استانی اجتماعی مدیرکل آموزش و پرورش استان هفته بزرگداشت مقام معلم استان کرمان نفر در دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار ششتمد خراسان رضوی در نشست شورای آموزش و پرورش ششتمد، با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری، اظهار کرد: همه ما مسوولان وظیفه داریم آموزش و پرورش را در مسیر تعلیم و تربیت کمک کنیم.

حسین ایثارگر افزود: معلمان با مجاهدت خود و خدمت در مناطق محروم، در شکل گیری هویت ایرانی - اسلامی دانش آموزان، به عنوان نسل آینده ساز ایران اسلامی نقش بی بدیلی دارند.

فرماندار ششتمد با بیان اینکه شهید مطهری الگویی برجسته برای جامعه فرهنگیان و دیگر اقشار کشور است، گفت: معلمان در کنار اهتمام به علم آموزی، مهارت پروری و مسائل اعتقادی، باید به شبهات ذهن نسل نوجوان در مواجهه با جنگ رسانه ای و روانی دشمن نیز پاسخ دهند.

مدیر آموزش و پرورش ششتمد نیز با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تکریم جایگاه و منزلت معلمان همزمان با این ایام اقدامی در راستای قدرشناسی از تلاش های این بزرگواران است.

خداداد فروزنده افزود: گفتمان تکریم معلمان باید در جامعه نهادینه شود، چرا که معلمان با گذشت و فداکاری خود، زمینه ساز آینده درخشان فرزندان ایران اسلامی هستند.

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان ششتمد برپا می شود که غباروبی گلزار مطهر شهدا، قدردانی و تجلیل از معلمان برتر از جمله این برنامه ها است.

شهرستان ششتمد چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۹۱ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • اساس پیشرفت هر کشور توجه به آموزش و پرورش است
  • بزرگداشت معلم تکریم سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است
  • آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه اصفهان برگزار شد
  • ۴۵ درصد دانش‌آموزان مازنی در فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند
  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • بزرگداشت مقام معلم به تمام ایام سال معطوف می‌شود
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود