Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@16:24:16 GMT

چشم‌انداز ورزش استان تهران در سال ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۳۸۰۴

چشم‌انداز ورزش استان تهران در سال ۱۴۰۱

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بررسی چشم‌انداز ورزش استان تهران در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد: در نظر داریم امسال سرانه ورزش را در این استان افزایش دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جوادی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با تشریح دستاوردهای اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران اظهار کرد: برگزاری نشست جوانان با فرمانداران و مسئولان تهران، دیدار جوانان با امام جمعه، برگزاری دوره‌های مشاوره خانواده ویژه زوج‌های جوان به صورت رایگان، برگزاری همایش پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و برگزاری همایش کوهپیمایی جوانان از جمله برنامه‌های هفته جوان استان تهران در سال گذشته (۱۴۰۰) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین به برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشاوره پیش از ازدواج، تور گردشگری بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی، برگزاری جلسه هم‌اندیشی، میزگرد، گفت‌وگو و مناظره، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی در هفته جوان اشاره کرد.   مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: بازدید از نمایشگاه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقات تنیس روی میز، پاکسازی محیط‌زیست با مشارکت سمن‌ها و جوانان، آذین‌بندی و نصب بنر و پلاکارد در ادارات و ورزشگاه‌ها، برگزاری مراسم دیدار با امامان جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی به صورت مجازی، ارائه خدمات مشاوره رایگان به جوانان، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، معرفی الگوها و اسطوره‌های ملی، تجلیل از مقام شهدا به‌خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی کارآفرینی، اشتغال و مهارت‌آموزی، برپایی ایستگاه سلامت ویژه جوانان، برگزاری مسابقات تیراندازی، دوچرخه‌سواری، شرکت جوانان در نماز جمعه و غباروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های هفته جوان سال ۱۴۰۰ استان تهران خواهد بود.   جوادی در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: چشم‌انداز ورزش استان تهران آن است که سرآمد همه رشته‌ها باشد و این مهم، نیازمند برنامه‌ریزی و همدلی خواهد بود که در حال شکل‌گیری است.   وی تبیین کرد: در سال جاری (۱۴۰۱) این نوید را می‌دهم که تصمیمات مهمی برای توسعه ورزش استان تهران با حمایت دولت خدمتگزار و مردمی اتخاذ می‌شود و در نظر داریم امسال (۱۴۰۱) سرانه ورزش را در این استان افزایش دهیم.   مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تأکید کرد: استان تهران با جمعیت شناور ۱۷ میلیون و جمعیت ثابت ۱۲-۱۳ میلیون، فقیرترین سرانه متناسب با جمعیت خود را بین دیگر استان‌ها دارد، اما تلاش خواهیم کرد شرایطی را به‌وجود بیاوریم که روزانه یک‌هزار هیئت در ۱۴-۱۵ شهرستان و ۶ حوزه شهر تهران و ۵۱ هیئت استانی به گونه‌ای فعالیت کنند.   انتهای پیام/*

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان تهران ورزش استان تهران برگزاری مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عین الله دهقان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: هدف مشترک فدراسیون و ورزش و جوانان استان، اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه این امر در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت، گفت:، محمد مؤمنی منش پس از انجام رأی گیری در این مجمع انتخاباتی با کسب بیشترین آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد.

دهقان تصریح کرد: توسعه ورزش در استان، به سلامت جامعه و جوانان و کاهش معضلات اجتماعی و آسیب‌های ناشی از آن منجر می‌شود.

کد خبر 6097251

دیگر خبرها

  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • چگونه واگن اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها