Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@03:48:58 GMT

تحقق وعده تقویت برق مجتمع گلخانه‌ای درمیان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۳۸۱۸

تحقق وعده تقویت برق مجتمع گلخانه‌ای درمیان

پیرو بازدید استاندار خراسان جنوبی از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان درمیان، عملیات اجرایی تقویت و توسعه برق این مجتمع با مجموع اعتبار ۲ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ۱۹ اسفند سال گذشته بود که جوادقناعت استاندار خراسان جنوبی به همراه حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی  از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان درمیان با هدف اطلاع از وضعیت واحدهای فعال و بررسی واحدهای در دست ساخت بازدید کردند،

یکی از مشکلات مطرح شده تامین برق مورد نیاز این مجتمع و نیز افزایش تخصیص آب چاه از جمله نیازهای این مجتمع‌ بود

استاندار همان روز در جلسه شورای اداری شهرستان درمیان قول پیگیری این درخواست‌ها را داد و اکنون تقویت و توسعه برق مجتمع گلخانه‌ای در مرحله اجرا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجامی‌فرد فرماندار درمیان در گفتگو با خبرنگار ما از تحقق وعده استاندار و حل مشکلات برق مجتمع گلخانه این شهرستان خبر داد و گفت: فاز نخست این طرح با تقویت سه دستگاه پست هوایی برای تامین برق واحدهای گلخانه‌ای با اعتبار هزینه شده ۵۰۰ میلیون تومان اجرا شد.

وی افزود: فاز دوم با تقویت سه دستگاه پست هوایی و اعتبار مورد نیاز ۵۰۰ میلیون تومان در مرحله تخصیص اعتبار است و در صورت تخصیص اعتبار تا پایان فروردین ماه اجرایی می‌شود. فاز سوم نیز با نصب ۲ پست جدید و تکمیل سایر زیرساخت‌ها و با اعتبار مورد نیاز یک میلیارد تومان در مرحله پیش‌بینی اعتبار است و تا پایان سال ۱۴۰۱ اجرایی خواهد شد.

فرماندار درمیان گفت: مساحت کل مجتمع گلخانه‌ای این شهرستان ۲۰ هکتار است که ۱۳ هکتار به کشت گلخانه اختصاص یافته و کشت‌های مورد نظر در گلخانه‌ها شامل سبزیجات، صیفی‌جات، گیاهان جالیزی و دارویی است.

وی افزود: در چند سال اخیر توسعه واحدهای گلخانه‌ای منطقه روند رو به رشدی داشته و تاکنون زمین ۲۹ واحد گلخانه به متقاضیان واگذار شده است.

فرجامی‌فرد اظهار داشت: مجتمع گلخانه‌ای درمیان با ایجاد ۴۱ واحد سه هزار و ۱۰۰ متر مربعی در قالب ۲۰ هکتار مساحت، شرایط را برای اشتغال دانش‌آموختگان بخش کشاورزی و علاقه‌مندان به این حوزه فراهم آورده و از مجموع واحدهای این مجتمع ۱۰ واحد فعال و ۱۰ واحد گلخانه‌ای هم در حال ساخت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجتمع گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.
 
به گزارش تسنیم؛ احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.
 
وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس