Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرستاری وزارت بهداشت در مراسم تشییع پیکر راضیه مروتی، پرستار بیمارستان مدرس ساوه که اعضای بدنش به بیماران نیارمند اهدا شد، گفت: ایثار با نام پرستار عجین شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر عباس عبادی در مراسم تشییع پیکر خانم راضیه مروتی، پرستار بیمارستان مدرس ساوه که بر اثر سانحه رانندگی جان باخت و بنا وصیت خود و رضایت خانواده اعضای بدنش به بیماران نیازمند، اهدا شد، حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این مراسم، گفت: خانم مروتی یکی از پرستاران فعال و نمونه بویژه در ایام کرونا بود و اگرچه مرگ او در سانحه رانندگی رقم خورد اما با اهدای اعضای بدنش به بیماران نیازمند برگ پایانی دفتر زندگیش را نیز با ایثار به پایان رساند تا ما به پرستار بودن خودمان ببالیم.  

او در خصوص تعداد شهدای مدافع سلامت، بیان کرد: نظام سلامت در ایام بحران کرونا ۲۳۰ شهید تقدیم کرده که با توجه به اینکه در این بحران بیشترین درگیری با بیماران را پرستاران داشتند، سهم زیادی از شهدای مدافع سلامت پرستاران هستند.  

بنابر اعلام وبدا، گفتنی است آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مرحومه راضیه مروتی از پرستاران پر تلاش و نمونه بیمارستان مدرس با حضور گسترده مردم و مسئولان از بیمارستان شهید مدرس ساوه با حضور دکتر عبادی معاون پرستاری و دکتر سعید لک، معاون دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه‌های انسانی معاونت پرستاری به سمت میدان شهدا این شهر برگزار و سپس از جوار امامزاده سید هارون در روستای طراز ناهید به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اهداي عضو وزارت بهداشت پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گلستان در مراسم گرامیداشت شهید صادق شیبک در گالیکش با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود گفت: با عملیات وعده صادق و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن زده شد و با این اقدام نیرو‌های اسلام همه کشور‌ها عظمت ایران اسلامی را مشاهده کردند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی افزود: امروز پاسداری از آرمان‌های شهداء و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظبفه همه ماست.

همچنین مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی و شهدای پایگاه مقاومت مسجد امام علی (ع) آزادشهر با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید صادق شیبک نهمین شهید و حاج احمد غلامی چهاردهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است