Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@13:46:20 GMT

بازیکنان مورد علاقه ژاوی در بارسلونا +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۴۴۵۶

بازیکنان مورد علاقه ژاوی در بارسلونا +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، ژاوی پس از 5 ماه مربیگری در بارسلونا توانست این تیم را دوباره احیا سازد و نام آبی‌اناری‌ها را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

آنها پنج شنبه شب مقابل اینتراخت فرانکفورت تن به تساوی دادند ولی با این حال جزو مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ اروپا شناخته می‌شوند. در لالیگا نیز این اعتماد به ژاوی وجود دارد که بتواند بارسلونا را در مقام دوم حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا با ژاوی از رتبه نهم جدول به رده دوم رسید و توانست پیشرفت چشم‌گیری را به ثبت رساند. در این 5 ماه البته برخی بازیکنان بیشتر از سایرین در ترکیب ژاوی درخشیدند و توانستند عملکردی عالی از خود به نمایش گذارند.

امروز اسپورت کاتالونیا در گزارشی به بازیکنان مورد علاقه و بازیکنان نیمکت نشین ژاوی در این مدت پرداخت و نوشت:ژاوی به هم‌تیمی‌های سابق خود بیشتر اعتماد دارد.

در این 5 ماه بیشتر از هر بازیکنی ، تراشتگن در ترکیب ژاوی قرار داشته است. این دروازه‌بان که با کومان روزها بسیار بدی را گذراند، حالا توانسته به روزهای خوب خود بازگردد و بتواند در 3 بازی اخیر لالیگایی کلین‌شیت کند.

تصویر زیر را مشاهده کنید:

پس از تراشتگن، بوسکتس، پیکه و آلبا دیگر هم‌بازی‌های سابق ژاوی بیشتر در ترکیب حضور داشتند.

آرائخو با 1937 دقیقه ، اولین بازیکن بارسلونا که با ژاوی هم‌بازی نبوده و توانسته بیشتر از همه در ترکیب قرار گیرد.

از سوی دیگر می‌توان به بازیکنان نیمکت نشین ژاوی اشاره کرد. به تصویر زیر نگاه کنید:

مارتین بریت‌ویت با 26 دقیقه کمترین زمان را در تیم ژاوی سپری کرده است. این بازیکن که البته بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد، نتوانست هیچگاه نظر ژاوی را به خود جلب کند و به احتمال فراوان راهِ خروج را پیش خواهد گرفت.

آنسو فاتی، اومتیتی، نتو، پویچ ، لوک دی یونگ، مینگوئزا و لنگله نیز در ترکیب ژاوی بسیار کم حضور داشتند و به قول رسانه‌ها در لیست فروش بارسلونا قرار دارند. البته در این لیست، آنسو فاتی به دلیل مصدومیت کم بازی کرده و دلیل عدم حضورش در ترکیب، فنی نیست.

بارسلونا فرداشب میهمان لوانته است. آنها پنج شنبه در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا میزبان اینتراخت فرانکفورت خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا پیکه ژاوی بوسکتس آلبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار

به گزارش ورزش سه، محمدعلی عبدالهی بازیکن جوان هوادار در ششمین حضورش در ترکیب این تیم اولین گل خود را به ثمر رساند و پس از مدت‌ها در ترکیب این تیم قرار گرفت.

مهاجم راست پا و 22 ساله هوادار اولین بازی خود را در هفته دوم لیگ برتر مقابل شمس آذر بازی کرد و در دوران محمود فکری فرصت حضور در ترکیب به عنوان بازیکن جانشین به او داده شد و پس از مدت‌ها به عنوان جانشین به میدان آمد.

عبدالهی آخرین بار در هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس دقایق کوتاهی بازی کرد و بعد از آن فرصت حضور در زمین نداشت و در بازی با مس سونگون پس از مدت‌ها فرصت حضور پیدا کرد و در دقیقه 76 گل سوم هوادار را به ثمر رساند.

هوادار در این فصل بازیکنان جوان زیادی را به میدان فرستاده و تعداد زیادی از آنها برای این تیم گلزنی کرده اند، محمد دیندار، فرهاد زاووشی، مهدی گودرزی، محمدعلی عبداللهی، آرشا شکوری و ... بازیکنان جوانی هستند که در طول فصل فرصت حضور در ترکیب هوادار را پیدا کردند.

این تیم در کنار بازیکنان باتجربه ای که در ترکیب دارد گاها از بازیکنان جوان هم در ترکیب تیم خود استفاده می‌کند و بالانس جالبی در ترکیب این تیم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره