Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق گفت: فدراسیون فوتبال عراق هرچه بخواهیم برایمان فراهم می‌کند

 سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق موفق شد با این تیم از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کند و جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

به گزارش طرفداری، ناظم الشریعه که با چند مربی ایرانی هدایت تیم ملی عراق را بر عهده دارد، به رادیو تهران گفت:

دو ماه پیش بود که از طرف وزیر ورزش عراق با من تماس گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی، دو جلسه با آنها صحبت کردم و دیدم دیدگاه‌هایمان به هم نزدیک است و می‌توانیم تغییراتی در فوتسال عراق بدهیم. عراق از سال ۲۰۱۸ که صعود نکرد شرایط خوبی نداشت. بررسی اجمالی کردیم و گزارش دادیم. موافقت کردند تا طی سه سال طوری برنامه ریزی کنیم که هم لیگ آنها تغییر کند، هم در بحث تیم ملی بزرگسال و جوانان تغییراتی ایجاد شود و هم سهمیه جام جهانی بگیرند. این برنامه مورد تایید قرار گرفت. زمان کمی داشتیم. خدا را شکر مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا تمام شد و به عنوان تیم اول صعود کردند.

او در خصوص استعدادهای عراق تاکید کرد:

از نظر سخت افزاری شرایط خوبی ندارند. لیگ عراق ۱۲ تیمی است و سالن‌های خوبی ندارند ولی از نظر و بدنی شرایط مناسبی دارند. اگر کمی کار انجام شود می‌توانند از قطب‌های خوب آسیا شوند. بازیکنان عراق تاکتیک خوبی ندارند ولی تکنیکی هستند. مثل فوتبال عراق، بازیکنان فوتسالشان هم قدرتی هستند.

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق یادآور شد:

فوتسال عراق مثل ایران زیر مجموعه فدراسیون فوتبال است ولی وزیر ورزش عراق با حفظ سمت رئیس فدراسیون عراق است. «عدنان درجال» کاپیتان و مربی سابق تیم ملی عراق بوده است و در این کار حاذق است و خوب حمایت می‌کند. به قول خودمان خبره هستند. خوبی اش این است که مستقیم با وزیر ورزش در ارتباط هستم و تکلیف مشخص است. ما چهار جلسه داشتیم که به توافق نهایی رسیدیم. بازیکان جوان عراق تکنیکی هستند و کمی تحت تاثیر بازیکنان ایران قرار گرفته‌اند که در لیگ عراق بازی می‌کنند.

ناظم الشریعه ادامه داد:

وقتی به عراق می‌رویم در بغداد مستقر هستیم. بر اساس برنامه کار می‌کنیم. الان ایران هستم. میشل پطروس مربی دروازه بان، حمید شاندیزی دستیار اول و طاهری هم آنالیزور است. در عراق هرچه می‌خواهیم برایمان مهیا می‌کنند.

او درباره بحث امنیتی شهر بغداد تاکید کرد:

وقتی آنجا در خیابان حرکت می‌کنید ماشین‌های نظامی وجود دارد. خودشان عادت کرده‌اند. جایی که برای ما گرفته‌اند بسیار امن است.

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق در خصوص شرایط و امکانات این کشور یادآور شد:

هرکجای دنیا بخواهیم در حد امکاناتشان برایمان اردو می‌گذارند. در خردادماه قرار است مسابقات کشورهای عربی برگزار شود. از من برنامه خواستند و من هم برای برگزاری اردو، ایران و کویت را پیشنهاد دادم. آنها مشکلی برای برگزاری اردو خارج از عراق ندارند.

ناظم الشریعه در واکنش به این موضوع که تفاوت دستمزدش در عراق در مقایسه با ایران چقدر است؟ خندید و گفت:

خیلی متفاوت است. وزیر ورزش عراق آدم حرفه‌ای و فنی فوتبالی است. دستمزد در اینجا خیلی متفاوت است.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر جزئیات بیماری سردار آزمون از زبان رسانه آلمانی دردسرهای نابغه شطرنج ایران برای اعزام به مسابقات بین‌المللی محمد صلاح: از تمدید قرارداد با لیورپول مطمئن نیستم؛ به دنبال فتح چهارگانه هستیم وسلی اسنایدر و اضافه وزن شدید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ناظم الشریعه وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه‌های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

257 251

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901169

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک