Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روح الله سلگی با اشاره به این که در ایام تعطیلات عید فطر احتمالا شاهد حضور چشمگیر هموطنان در استان خواهیم بود، افزود: از مهم ترین اهداف ستاد ساماندهی سواحل و دریا، حفظ جان هموطنان و صیانت از شئونات اسلامی است. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، اولین جلسه ستاد ساماندهی سواحل و دریای استان در سال 1401 به ریاست روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی عضو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این جلسه با بیان این که در ایام تعطیلات عید فطر احتمالا شاهد حضور چشمگیر هموطنان در استان خواهیم بود، افزود: از مهم ترین اهداف ستاد ساماندهی سواحل و دریا، حفظ جان هموطنان و صیانت از شئونات اسلامی است.

وی به مسئولیت فرمانداران شهرستان های ساحلی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار مازندران، وظیفه فرمانداران شهرستان های ساحلی در اداره مطلوب سواحل و دریا با هم افزایی دستگاه ها و استفاده از بهره برداران خصوصی بسیار سنگین و مهم است و باید در این راستا بیش از پیش تلاش نمایند.

سلگی عنوان کرد: در اسرع وقت نسبت به پرداخت معوقه حق الزحمه منجیان غریق اقدام خواهد شد و این مهم در دستور کار قرار دارد.

معاون استادر تاکید کرد: فرمانداران شهرستان های ساحلی به عنوان روسای ستاد ساماندهی سواحل و دریای شهرستان ها در اسرع وقت نسبت به تشکیل ستاد شهرستان اقدام نمایند.

وی افزود: ساماندهی شهرک ها و مجتمع های ساحلی بویژه حفظ شئونات اسلامی و جان ساکنان و میهمانان با استقرار منجیان غریق می بایست در دستور کار قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: در اسرع وقت نسبت به پرداخت معوقه حق الزحمه منجیان غریق اقدام ستاد ساماندهی سواحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین، خیابان نیایش، بعد از پل راه آهن، حد فاصل نیایش یک، دو و سه انشعاب‌ها در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کند.

از ساکنان مناطق مذکور درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود