Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@08:17:56 GMT

میتسوبیشی هم از روسیه رفت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۴۶۲۳

میتسوبیشی هم از روسیه رفت

شرکت میتسوبیشی موتورز روز جمعه اعلام کرد که تولید خودرو در کارخانه خود در شهر کالوگا روسیه را «تا اطلاع ثانوی» متوقف کرده است.

به گزارش مهر، بر اساس گزارش‌های این تصمیم به دلیل کمبود قطعات و اختلال در زنجیره تأمین در بحبوحه تحریم‌های غرب علیه روسیه اتخاذ شده است.

این خودروساز بدون اشاره به جزئیات گفت: به دلیل مشکلات لجستیکی، صادرات خودرو و تأمین قطعات به روسیه از ماه مارس فعالیت این خودروساز بزرگ به حالت تعلیق درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانه میتسوبیشی در کالوگا در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد و ۷۰ درصد متعلق به خودروسازی استلانتیس است. این شرکت مالک ۱۴ برند از جمله سیتروئن، فیات، اوپل و پژو است. ۳۰ درصد سهم باقی مانده این شرکت نیز متعلق به خود میتسوبیشی موتورز است.

فناوری مورد استفاده برای تولید خودرو در این شرکت شامل جوشکاری پانل‌های بدنه، رنگ آمیزی بدنه و مونتاژ اتومبیل‌های تکمیل شده بود.

پیش از این نیز فولکس واگن، فورد و مرسدس بنز به دلیل تحریم‌های آمریکا و غرب علیه روسیه این کشور را ترک کردند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: خودروسازی میتسوبیشی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخ: کار من دخالت در سیاست نیست

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) گفت که وظیفه او دخالت نکردن در سیاست است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از RAC 1؛ توماس باخ گفت: کار من دخالت در سیاست نیست. من با بسیاری از سران کشورها صحبت می‌کنم، اما IOC باید در نقش خود باقی بماند. ما با امکانات کم خود بهترین کار را انجام می‌دهیم. متأسفانه، ما نمی‌توانیم در مورد صلح تصمیم‌گیری کنیم.

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک 2024 + عکس

رئیس کمیته بین المللی المپیک در پاسخ به این پرسش که چرا ورزشکاران روسی از شرکت در رژه ورزشکاران در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس منع شدند، اظهار داشت: روس‌ها خودشان مقصر هستند. این نتیجه نقض منشور المپیک توسط کمیته ملی المپیک روسیه است که منطقه کریمه را از طریق یک همه‌پرسی ضمیمه خاک خود کرد. بنابراین ما مجبور شدیم عضویت روسیه را به حالت تعلیق در آوریم. ما نمی‌توانیم ورزشکاران را تنبیه کنیم، بنابراین به آن‌ها اجازه می‌دهیم که به صورت انفرادی و نه به صورت تیمی مسابقه دهند. به همین دلیل است که آنها نمی‌توانند در رژه ورزشکاران شرکت کنند.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر