Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-پس از آنکه ترکیه و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین عملیات استشهادی جوان فلسطینی در تل‌آویو را محکوم کردند، امارات و بحرین نیز هر یک در بیانیه‌ای جداگانه این عملیات را محکوم کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا،امارات عربی متحده و بحرین، شامگاه جمعه، در بیانیه‌ای به عملیات استشهادی در تل‌آویو واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفارت امارات در بیانیه‌ای اعلام کرد: «سفارت امارات در تل‌آویو به شدت عملیات تروریستی در مرکز دزنگوف را محکوم می‌کند و به خانواده قربانیان این اقدام هولناک را تسلیت می‌گوید و همچنین برای همه مجروحان شفای عاجل طلب می‌کند».
سفارت بحرین در اراضی اشغالی نیز در بیانیه‌ای به نقل از وزارت خارجه این کشور اعلام کرد: «وزارت خارجه بحرین به شدت عملیات تیراندازی تروریستی در تل‌آویو را محکوم می‌کند.. و به خانواده قربانیان و کابینه اسرائیل تسلیت می‌گوید و با آن‌ها ابراز همدردی می‌کند. ما برای مجروحان خواهان شفای عاجل هستیم». در بیانیه منامه همچنین اشاره شده است که موضع این کشور در قبال آنچه تروریسم و خشونت خوانده شده، ثابت است.
در مقابل، سخنگوی حماس محکومیت عملیات مقاومتی تل‌آویو از سوی ترکیه و بحرین را تقبیح کرد و گفت که مقاومت در برابر تروریسم رژیم صهیونیستی حق به رسمیت شناخته شده بر اساس قوانین المللی است. حازم قاسم گفت: ما اظهارات سفارت ترکیه و وزارت خارجه بحرین را که عملیات مقاومتی در تل آویو را محکوم کردند، تقبیح می‌کنیم (جزئیات بیشتر).
پیش از این، سفارت ترکیه و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز هر یک در بیانیه‌هایی جداگانه عملیات شهادت‌طلبانه اخیر در تل‌آویو را محکوم کرده بودند.
شامگاه پنجشنبه، منابع فلسطینی از انجام موفقیت‌آمیز یک عملیات استشهادی در خیابان «دزنگوف»، یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های تل‌آویو، خبر دادند. طبق گزارش رسانه‌ها، در پی این عملیات نه صهیونیست زخمی شدند و سه نفر دیگر کشته شدند.
عامل این عملیات که یک جوان فلسطینی 29‌ساله به نام «رعد فتحی حازم» از اردوگاه جنین بود، صبح جمعه پس از چند ساعت تعقیب و گریز، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
این چهارمین عملیات شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی در حدود یک ماه اخیر بوده است. منابع عبری پس از این عملیات خبر دادند که نیروهای رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمدند و برخی از خیابان‌ها را بستند.

فارس

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امارات بحرین تل آویو را محکوم بیانیه ای محکوم کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از المسیره، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «ضد ناوهای جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله دو ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم».

سریع با بیان اینکه این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید، توضیح داد: «نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه ناو سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود».

وی ادامه داد: «هدف قرار دادن کشتی سیکلادیس پس از آن صورت گرفت که در ۲۱ آوریل عازم بندر ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) با استفاده از روشی فریبنده و استتار با ادعای عازم بندری دیگر شد».

همچنین، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: «ما با تعدادی پهپاد کشتی اسرائیلی اِم‌اس‌سی اوریون (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار دادیم».

این بیانیه افزود: هدف قرار دادن این کشتی پس از نقض تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌ها به سمت بنادر فلسطین اشغالی صورت گرفت.

ارتش یمن همچنین در این بیانیه بار دیگر بر تداوم این عملیات تا رفع کامل محاصره و توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • آمریکا مانع تحقق صلح در یمن و توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه است
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن