Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:11:16 GMT

«جنوب عمیق» به نوفل لوشاتو می‌رود/ ماجرای یک پدر دیکتاتور

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۴۷۹۰

«جنوب عمیق» به نوفل لوشاتو می‌رود/ ماجرای یک پدر دیکتاتور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای گروه، نمایش «جنوب عمیق» به نویسندگی و کارگردانی محمود هدایتی و تهیه‌کنندگی علی حسنی از بیست و یکم فروردین‌ ساعت ۱۹:۴۵ در عمارت نمایشی نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

آرزو تهرانی، کاوه توکلی، کمال الدین حسینی، دایانا عسگری، رضا مهرابی، محمود هدایتی، فاطمه یاوری در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر عوامل نمایش «جنوب عمیق» می‌توان به مشاور کارگردان: امید اولیایی، جانشین تهیه کننده: ندا زرئی، دستیار کارگردان: عبد نیک سیرت، منشی صحنه: رستا رحیمیان، طراح صحنه: محمود هدایتی، مجری گریم: غزل کیایی، سعید پاک مهر، طراح نور: پدرام رضوانی، طراح حرکت: دایانا عسگری، مجری دکور: ایمان رحمت آبادی، مجری نور: روح الله فرهنگ دوست، اپراتور صدا: مهراب خاکی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت، تبلیغات مجازی: امیر لقمان، ساخت تیزر و تدوین تیزر: سپهر قنبری، عبد نیک سیرت، عکاس: پرتو جغتایی، سپهر قنبری، رحیم ارمقان اشاره کرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پدری دیکتاتور اجازه رفتن به شهر را به خانواده‌اش نمی‌دهد اما پس از بیماری جدی که برای او رخ می‌دهد، فرزند بزرگش را مامور رفتن به شهر می‌کند و ... .

کد خبر 5462557 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: نوفل لوشاتو تئاتر ایران کارگردان تئاتر هنرمندان تئاتر هفته هنر انقلاب اسلامی تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه تماشاخانه ایرانشهر موسیقی ایرانی تئاتر شهر هنرمندان تئاتر ماه رمضان 1401 خانه هنرمندان ایران شبکه سه سیما ماه مبارك رمضان کارگردان تئاتر حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود

ایسنا/آذربایجان شرقی کارگردان نمایش راز خوشه‌ی پروین اظهار کرد: این نمایش از ۲۰ اردیبهشت ماه به صورت رایگان در تبریز به روی صحنه می‌رود.

امیر حجازی، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه، در نشست مطبوعاتی نمایش راز خوشه‌ی پروین، گفت: این نمایش طی یک ساعت، به حالت بیوگرافی از پروین اعتصامی که فخر ایران و تبریز است اجرا می‌شود.

 وی با بیان اینکه این نمایش با همکاری شهرداری منطقه ۸ و مساعدت سازمان فرهنگی هنری شهرداری منطقه ۸(گروه ققنوس) کار شده است، افزود: در این نمایش سعی داریم با یک سری تصاویر قسمت‌های مهمی از زندگی بانو پروین را در صحنه، نمایش دهیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم نزدیک‌ترین چهره‌ها را برای بازیگری در این نمایش شناسایی کنیم، ادامه داد: این نمایش به زبان فارسی بوده و از ۲۰ اردیبهشت ماه الی ۴ خرداد در تالار تربیت واقع در میدان دانشسرا ساعت ۱۹عصر به روی صحنه می‌رود.

طراح و کارگردان این نمایش افزود: این نمایش با هشت بازیگر در نقش‌های خود پروین، پدر، مادر، بردار، همسر پروین و .... برای معرفی هر چه بهتر این شاعر خوش نام ایرانی و تبریزی به روی صحنه‌ی نمایش می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان