Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:55:24 GMT

۲۵۳ محکوم مالی چشم انتظار دستان سخاوتمند خیرین کردستان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۴۸۲۸

۲۵۳ محکوم مالی چشم انتظار دستان سخاوتمند خیرین کردستان

ایسنا/کردستان مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان از برگزاری آئین معنوی آزاد سازی زنداینان جرائم غیر عمد تحت عنوان کردستان همدل در ۱۵ رمضان خبر داد و گفت:۲۵۳ محکوم مالی چشم انتظار دستان سخاوتمند خیرین کردستان

محمد خسروی، امروز شنبه در نشست خبری جشن گلریزان اظهار کرد: همانطور مطلع هستید هر ساله در ماه مبارک رمضان مراسم جشن گلریزان با هدف کمک به آزادی زندانیان معسر مالی و جرائم غیر عمد با همراهی ارزشمند خیرین نیک اندیش کردستانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سنت حسنه قریب به ۲۰ سال است در استان کردستان در این ماه برگزار می شود و امسال نیز بیست و یکمین سال برگزاری این آئین معنوی است.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان تصریح کرد: ستاد دیه استان در طول این بیست سال توانسته است تعداد ۴۰۰۰ زندانی جرائم غیر عمدی و بدهکار مالی را از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگرداند.

وی ادامه داد: قریب دو سال است این آئین معنوی با توجه به همه گیری ویروس کرونا به صورت مجازی و با مشارکت موثر صدا و سیمای مرکز استان برگزار می شود؛ که امسال نیز هر شب در شبکه استانی ویژه برنامه ای برای جمع آوری کمک های مردمی با عنوان صاحبدلان در حال پخش است.

خسروی تاکید کرد: خوشبختانه امسال علاوه بر این برنامه ها، مراسم جشن گلریزان به صورت حضوری نیز همزمان با ۱۵ رمضان المبارک، ۲۸ فروردین ماه راس ساعت ۱۷:۳۰ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می شود.

وی در پایان با دعوت از تمامی خیرین و همراهی مسئولین در این مراسم معنوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۵۳ محکوم مالی و جرائم غیر عمد در زندان های استان تحمل حبس می کنند، که نیازمند یاری خیرین هستند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان، با اشاره به آزادی تعداد ۲۴۳ زندانی محکوم مالی وجرائم غیر عمد در سال گذشته اظهار امیدواری کرد: امید واریم دستان سخاوتمند مردم نیک اندیش کردستان نیز همچون سال گذشته به یاری ستاد دیه شتافته و امسال نیز شاهد خلق حماسه ای دیگر در نوع دوست و همدلی در کردستان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استان کردستان برگزار می شود جرائم غیر عمد محکوم مالی دیه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

هواداران و بازیکنان اینتر با توهین به ستاره همشهری، بیستمین قهرمانی‌شان را در سری آ جشن گرفتند.

طرفداری | جشن قهرمانی بازیکنان اینتر، عصبانیت بازیکنان و هواداران میلان را در پی خواهد داشت.

اینتر هفته گذشته و با پیروزی مقابل میلان بیستمین قهرمانی خود در سری آ را قطعی کرد و بازیکنان و هواداران نراتزوری امروز و پس از پیروزی تیمشان مقابل تورینو، در خیابان‌های میلان به جشن و شادی پرداختند. اما یکی از حواشی بزرگ خوشحالی هواداران و بازیکنان اینتر، بنر توهین‌آمیز آنها در دستان دنزل دومفریز خطاب به تئو هرناندز بود.

در این بنر که تصویر آن برگرفته از بازی GTA است تصویر دومفریز را نشان می‌دهد که قلادۀ سگی با چهره تئو هرناندز، ستاره میلان را در دست دارد. این بنر توهین‌آمیز ابتدا در دستان هواداران نراتزوری بود که بعد از آن دنزل دومفریز، وینگ بک راست هلندی اینتر آن را گرفته و به اهتزاز در می‌آورد. باید دید چنین بنر توهین‌آمیزی درنهایت چه واکنشی را از سوی هواداران رقیب همشهری در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اینتر 2-0 تورینو؛ خروش قهرمانانه

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • ۲۵ هزار کارگر ساختمانی در کردستان بیمه ندارند
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان
  • مهار تمساح با دستان خالی!
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد