Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان بیش از ۸۰ جلسه دادگاهی که برای نوری برگزار شده، منافقین به دنبال این بوده‌اند ثابت کنند، نوری در سال‌های دهه ۶۰ مسئولت مهمی در زندان‌های اوین و رجایی شهر داشته و در سال‌های اخیر نیز دارای مسئولیت و ارتباطات گسترده با مقامات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی بوده است.

دستگاه قضایی سوئد بر اساس ادعا‌های منافقین که مدعی هستند نوری در طول سال‌های دهه ۶۰ زندانبان آن‌ها بوده او را بازداشت و تاکنون بیش از ۸۰ جلسه دادگاه برای او برگزار کرده است؛ این در حالی است که نوری تاکید می‌کند ۳۰ سال پیش از خدمت در قوه قضاییه ایران استعفا داده و در طول سال‌های گذشته مشغول کار آزاد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس در جلسه هفتادم دادگاه نوری، یکی از وکلای منافقین در این پرونده ادعا می‌کند، نوری فرد بسیار مهمی در ایران بوده و با مقامات عالی‌رتبه ایرانی ارتباط مستقیم داشته است.

وکیل منافقین با اعتماد به نفس می‌گوید: رئیس جمهور ایران شخصا برای آقای نوری پیام تبریک سال نو ارسال کرده است! و سپس تصویر پیام حسن روحانی به تلفن همراهِ نوری را به قاضی و حاضران در دادگاه نشان می‌دهد!

حمید نوری با خنده و البته تعجب توضیح می‌دهد، این پیامی است که در سال نو به صورت سامانه‌ای برای همه ایرانیان ارسال شده و ربطی به ارتباط شخصی حمید نوری با حسن روحانی رئیس جمهور سابق ایران ندارد، اما وکیل با اصرار تاکید می‌کند: تو به دنبال پنهان کردن ارتباطات خود با مقامات عالی‌رتبه ایرانی هستی! مگر می‌شود رئیس جمهور به همه مردم ایران به صورت شخصی پیام بدهد.

 نوری یک ایرانی است که بیش از دوسال پیش در کشور سوئد بازداشت شده است و همه این مدت ۲ سال و چند ماه گذشته را در سلول انفرادی به سر برده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگاه کیفرخواست وکیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

معاون امورمجلس رییس جمهور گفت: برخی به دنبال ایجاد دلهره در دل ایرانیان خارج از کشور هستند در حالی که هم اکنون بهترین فرصت برای برگشت ایرانیان و زندگی و سرمایه گذاری  آنان در ایران فراهم است.

 سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت