Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان اظهار کرد: همه مدارس غیرانتفاعی، دولتی و مهدکودک‌ها بازگشایی شوند و اگر موردی در یک کلاس یا مدرسه مشاهده کنیم حتما به صورت اقتضایی تصمیم می‌گیریم.

علی زینی وند ظهر امروز 20 فروردین ماه در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان با اشاره به بازگشایی مدارس استان و آمادگی کرمان از این موضوع گفت: آموزش حضوری مهمترین بحث است و اکنون همه این مهم را پذیرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبیین تاثیر تزریق واکسن در شدت ابتلا به کووید 19 تاکید کرد: تدبیری برای واکسیناسیون اندیشیده شود تا افراد زیر 12 سال را نیز بتوانیم واکسینه کنیم.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که در دانشگاه ها چالش داریم، عنوان کرد: حدود 50 درصد از دانشجویان از خوابگاه خصوصی استفاده می کردند و در این دو سال خیلی از آنها تغییر کاربری یا اجاره داده شده اند لذا باید در این خصوص تدبیر شود شایان ذکر است که تا این لحظه هیچ استثنایی برای بازگشایی در سطح ملی اعلام نشده است.

زینی وند با اشاره به تجارب کشور و استان در دوران کرونا تصریح کرد: ساختارهای که در این دوران تشکیل شده را نباید تعطیل کنیم و ساختارها باید حفظ شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار كرمان بازگشایی مدارس کروناویروس استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم

نمایشگاه خوشنویسی "مشق همدلی" با حضور اکبر زارعی مدیركل امور اتباع و مهاجرين خارجی استانداری قم و جمعی از اساتید و هنرمندان افغانستانی و ایرانی استان قم در نگارستان اشراق افتتاح شد.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم گفت: افزایش برگزاری رویدادهای هنری با هدف بیان اشتراکات فرهنگی ملت های مسلمان در سال ۱۴۰۳/ هنر، زبان بی بدیل در انتقال فرهنگ و هنر بین جوامع اسلامی است 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم علی اکبر زارعی با حضور در نگارستان اشراق قم نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی که با حضور جمعی از اساتید و هنرمندان افغانستانی و ایرانی استان قم برگزار گردید را افتتاح کرد.

زارعی با اشاره به برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی کرامت مهاجرین در سال ۱۴۰۲ گفت:  برنامه ریزی برگزاری جشنواره های فیلم کوتاه و داستان نویسی کودکان و نوجوانان ویژه مهاجرین استان قم در سال ۱۴۰۳ صورت گرفته است.

وی با اشاره همدلی بین اقوام و ملت های اسلامی مقیم در جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد زبان هنر خصوصا خوشنویسی منشأ ظهور و بروز اشتراکات فرهنگی ملل است.
زارعی با اشاره به وجود ظرفیت های ارزشمند هنری بین مهاجرین گفت اداره کل امور اتباع استان حامی هنرمندان و نخبگان فرهنگی مهاجر در سطح استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیست‌ها
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیستها
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • اتریوم و کاردانو چه تفاوتی دارند؟