Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف اظهار کرد: این شهرستان در طرح ثبت نام نهضت ملی مسکن شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در سطح خراسان رضوی رتبه اول شد.

حسین عرب زوزنی به ایسنا گفت: تاکنون ۱۴ هزار و ۴۷۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن خواف ثبت نام کرده‌اند که از این حیث این شهرستان رتبه یک ثبت نامی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان خراسان رضوی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساخت ۶۳۷ واحد مسکونی در شهر خواف آغاز شده که این میزان معادل ۳۹ درصد کل واحدهای شروع شده در سطح این استان است.

عرب زوزنی عنوان کرد: اصلی‌ترین دغدغه در این حوزه تامین زمین و الحاق اراضی به محدوده شهری است که بایستی این موضوع با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان صورت پذیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف همچنین خواستار تامین خدمات زیربنایی به خصوص آب‌رسانی شد تا سرعت و کیفیت ساخت و سازها افزایش یابد و افزود: برای ایجاد دسترسی‌های سایت ۳۲ هکتاری که بخشی از واحدهای مسکونی در آن ساخته می‌شود، نیاز به برنامه‌ریزی برای احداث ۲ دهانه پل است.

عرب زوزنی گفت: بازنگری طرح هادی سه روستای شهرستان با اعتبار چهار میلیارد ریال در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خواف قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سه روستای  برآباد، سراب و روح‌آباد با اعتبار چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دست بازنگری طرح هادی قرار گرفت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف افزود: امیدواریم با همکاری و همراهی فرمانداری شهرستان و پیگیری‌های بنیاد مسکن طرح‌های هادی تمام روستاهای شهرستان در سال ۱۴۰۱ بازنگری شود تا مشکل روستائیان از نظر افزایش محدوده سمت توسعه، برای ساخت و ساز و اصلاح نقشه‌ها بر طرف شود.

عرب زوزنی گفت: شهرستان خواف بر اساس تعداد روستا و سرانه اعتبارات رتبه یک بازنگری طرح‌های هادی روستایی استان را دارد؛ به نحوی که در پنج سال گذشته تعداد ۴۲ روستا بازنگری شده و در سال جاری بازنگری طرح هادی ۲۳ روستا نیز در دست اقدام است.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف آمادگی لازم را برای پرداخت تسهیلات کم‌بهره بهسازی روستایی در روستاها و شهرهای زیر ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر و اخذ سند املاک روستایی دارد.

شهرستان خواف دارای چهار بخش، ۶ شهر و ۸۴ روستاست و با جمعیتی بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد مرکز خراسان رضوی واقع است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مسكن خواف خراسان رضوی بازنگری طرح شهرهای زیر هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرساد غفوری گفت: همزمان با سال ۱۴۰۳، سند ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اشکذر صادر شد.

وی افزود: با تلاش و پیگیری کارکنان راه و شهرسازی و اداره ثبت شهرستان، سند ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن اشکذر صادر و تحویل داده شد و با تلاش جهادی و برنامه‌های مختلف همچون طرح نذر خدمت اداره ثبت شهرستان، پرونده یک ساله نهضت ملی اشکذر بسته شد.

کد خبر 6089923

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود