Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، در متن پیام علی زینی وند که به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی صادر کرده؛ آمده است، به نام خالق هستی، هنر به عنوان رکن مهمی از حیات و فرهنگ از دیرباز شکل اسرارآمیزی از ارتباط و گفت و گو و وسیله‌ای برای پالایش و اعتلای روح آدمی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی می افزاید، زبان هنر به عنوان زبانی با نمادهای مشترک میان همه فرهنگ ها، والاترین قدرت در ترویج و تعمیق فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی و معرفی شخصیت‌های تاریخ ساز به نسل بعد و جامعه جهانی است و هنر انقلاب اسلامی به عنوان شیوه‌ای نو انسان را به سمت ارزش‌ها و کمالات انسانی و معنوی سوق داده است.

استاندار کرمان در ادامه آورده است، هنر اصیل و فاخر انقلابی، زمینه ساز پویایی و حرکت متعالی در مسیر عدالت و حقیقت و دریچه های گشوده به کمال الهی است.

وی  در این پیام ادامه می دهد، انقلاب باشکوه اسلامی ایران، همواره سعی در تقویت بن مایه‌های فکری و فرهنگی جامعه داشته است و این انقلاب عظیم در ذات خود زائیده و زاینده‌ هنر است و امید است آموزه های انقلاب با سرپنجه و قلم فاخر هنرمندان و نویسندگان و در سایه آفرینش آثار اصیل و ماندگار برای نسل حاضر و نسل های آینده تبیین و تعمیق شود و با جذب هنرمندان متعهد، ترویج و تعمیق فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ارتباط‌گیری با نخبگان هنری در راستای تولید و آفرینش آثار فاخر و اثربخش هنری و ادبی با هدف پاسخگویی به نیازهای اساسی جامعه بویژه سبک زندگی و ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، در راستای جهاد تبیین قدم های موثری برداریم و چهره واقعی اسلام که مبتنی بر صلح، دوستی، انسانیت و عدل است را به همه جهانیان نشان دهیم.

زینی وند در این پیام آورده است، استان کرمان سرزمین سردار شهید سلیمانی هم اکنون و در آینده جلوه‌های زیبایی برای روایت‌سازی هنرمندان در عرصه هنر انقلاب اسلامی خواهد داشت زیرا هنر بهترین ابزار و زبان بوده که با روایتگری ابعاد شخصیتی و آموزه‌های مکتب شهید سلیمانی، می توانیم برای تقویت و استحکام‌بخشی هویت «ایرانی اسلامی انقلابی» نسل جوان استفاده ببریم و کرمان خود را برای چنین دوره‌ای آماده می‌کند.

وی همچنین می افزاید، اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرفراز عرصه هنر، قلم و رسانه کشور بویژه شهید سید مرتضی آوینی، هفته هنر انقلاب اسلامی را به عموم اصحاب فرهنگ و هنر کشور خاصه هنرمندان توانمند و خلاق استان کرمان تبریک عرض نموده و از همه هنرمندان و فرهنگ جویان استان کرمان می خواهم با ادامه راه و روش این شهید بزرگوار، به پویایی و شکوفایی هنر مردمی و اخلاق مدار انقلاب کمک کنند.

برچسب‌ها کرمان علی زینی وند استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان علی زینی وند استانداری کرمان کرمان علی زینی وند استانداری کرمان هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود